30 Ağustos 2013 Cuma

BURSA GEZİSİ 3. KISIM (KUMLA VE SAHİL)

İyi akşamlar sevgili okurlar, bu gün sizlere Bursa gezisi paylaşımına kaldığım yerden devam edeceğim en son ki postumda Eskişehir'e uğradığımızı ve oraları gezdiğimizi paylaşmıştım. Oraları gezdikten sonra tekrar arabamıza binip yolumuza devam ettik... Yollar artık Ankara Eskişehir arasındaki gibi düz ova manzarası eşliğinde değilde yeşilliklerle bürünmüş dağları izleyerek devam ettik... Eee ben Konya da doğmuş vede şuanda Ankara da yaşayan biri olduğum için bu tür manzaralara hasretim :(  Bu şekilde yeşillikleri görünce hiç durur muyum?... Elbette durman aldım elime fotoğraf makinesini arabanın camından sağı solu çekmeye koyuldum :) Çektiğim resimlerden seçtiğim resimler...

KUMLA VE SAHİL

Yollarda giderken dahi Bursa'nın o güzelim yeşilliği insanın gözünü vede gönlünü doyurmaya yetti... Yeşil Bursa hakikaten denildiği kadar yeşilmişsin senin o güzelim yeşilliğini izlemek insan haz vede zevk veriyor :)

Yolculuğumuz sürekli durup bir yerleri gezerek geçtiği için yorgunduk, o sebepten Bursa'yı gezme işini ertesi güne erteleyip direk olarak kalacağımız yer, zeytini ile meşhur olan Gemlikteki küçük bir sahil kasabası olan Kumla'ya gittik...

Geçen seneki İstanbul gezimde sizlerinde bildiği gibi otelde kalmıştık ama bu sefer otel değilde bir ev kiraladık. Çünkü çocuklar ile birlikte otelde kalmak bizi rahat hareket etmemize sebep olmamıştı... Şimdilik bu konuyu burada kapatıyorum çünkü bunu daha sonra kaldığım yer hakkında daha detaylı bilgi verecek şekilde bir post hazırlayacağım...

Evet nerde kalmıştık... Kumla'ya gittiğimizi söylemiştim... Kumla'ya gidince önce evimizin anahtarlarını teslim alıp eve yerleştik daha sonra üzerlerimizi değişip duşumuzu aldıktan sonra yeşillik kadar bir başka hasret kaldığımız yer olan denizi görmek için sahile indik...

Sahilde kuzucuklar babaları ile birlikte bol bol eğlenip oyunlar oynadılar...

KUMLA VE SAHİL

Abi kardeş el ele denizde oyunlar oynuyorlar...

Ben ise kıyafetlerim ile birlikte suya girmekten hoşlanmadığım için şezlongda güneşlenip sahil kenarlarında ayaklarım sular içinde yürüyüş yaptım :)

Vee tabikide güneşin batışını izledik... Güneşin batışını izlemek gerçekten de çok zevkli idi özellikle denize vurduğu yansıması bir harika idi :)benim yakalayabildiğim görüntü...

KUMLA VE SAHİL

Güneş battığında su iyiden iyiye soğuyunca çocuklar üşüdü o sebepten bizde Kumla'nın içini gezdik... Hımm tabiki oraya kadar gitipte midye dolma yemeden gelmek olmazdı :) O sebepten midye dolmamızdan da yedik daha doğrusu ben yedim bizimkilerin damak tadına pek uymadı :) O sebepten hepsini ben yedim :))

Bursa gezime şimdilik buradan kesiyorum daha sonra kaldığımız yerden devam ederim...Şuanda burda kesmek zorundayım çünkü şimdi kuzucukları uyutmak için onlara hikaye okumam gerekiyor :)

Hoşça kalın...

1. merhaba:)
    yazıNı tekrar tekrar okudum desem yaLaN oLmaz
    caNım memLeketim bursam beNim ya :)
    beN de bursaLıyım ama izNik'e geLiN geLdim
    ama bursa mı çok özLüyorum desem yeri var:)
    izNiğe de yoLuNuz düşerse buraLarada bekLerim :

1. merhaba,teşekkür ederim bu güzel yorumunuz ile beni çok sevindirdiniz :) Bursa gerçekten de özlenmeyecek gibi değil çok güzel bir memleket oralı olduğunuz için bence çok şanslısınız :) Kim bilir belki tokideki sesin bir gün İznik'ede yolu düşer...

2. oh keyifli gezmeleriniz olsun canım.yollar manzara böyle olunca daha keyifli hale geliyor değil mi*
    manzara muhteşem yaa.şimdi orada olmayı çok isterdim.hiç gitmedim oraya.ama gitmeyi istedim bu fotolardan sonra.inşallah...

1. inşallah bir gün gidersin canım çok güzel bol yeşillikli bir yer bir yerinde doğa var diğer tarafında ise deniz o sebepten iki güzelliği de bağrında taşıyor :)

3. ne guzel yazmıssın canım bende bursalıyım ve bursayı okumak ayrı mutluluk verıyor:)

1. teşekkür ederim canım :) ne kadar şanslısın Bursa gerçekten de çok güzel bir şehir ben bayıldım :))

4. İyi gezmeler canım.Bu tarz geziler insana tüm yıl boyunca enerji depolamayı sağlıyor.Tüm stresini alıyor.

1. teşekkür ederim canım :) evet aynen öyle oluyor...

5. ooy oyyyy,kumlaaaaaaaaaa, yazlığımız var orada,bu sene sadece bayramda gidebildim,içimde kalacak bu sene :( umarım çok güzel geçmiştir,sevgiler

www.minikmini.blogspot.com

1. evet canım çok güzel geçti kumla gerçekten de çok güzel bir yer ben bayıldım oraları gezerken bizde orada bir evimiz olmasını istedik o sebepten sen çok şanslısın :)