28 Ağustos 2013 Çarşamba

BURSA GEZİSİ 2. KISIM ( ESKİŞEHİR GEZMESİ)

Merhaba sevgili okurlar, Bursa gezime dünkü postumdada bildirdiğim gibi Eskişehir gezmesi ile birlikte devam ediyorum...

Eskişehir'in tarihi evleri odun pazarı evlerindeki ara sokaklar o kadar sakın vede sessiz ki tam yaşanmalık yerler hatta bir ara ben 'burada hiç çocuk yok mu ki' diye kocişkoya sordum :) Çünkü bizim kuzucuklardan başka etrafta çocuk yoktu ama Kent park dedikleri yere ulaştığımızda o kadar kalabalık vede canlı bir ortam ile karşılaşıyorsunuz ki o sokakların neden bu kadar sessiz olduğunu orayı görünce anlıyorsunuz :) ki, sanırsınız tüm Eskişehir halkı orada toplanmış...

Eşkişehire kadar gelipde oranın simgesi haline gelmiş porsuk çayını görmeden gitmek olmazdı... O sebepten oraya gidip oralarda bol bol resimler çekindik şimdi sizlere o çekindiğimiz resimlerden seçtiğim bir kaç resim ile porsuk çayını göstermek istiyorum...

 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ


 ESKİŞEHİR GEZMESİ

Öncelikle şunu söylemem gerekiyor ki Eskişehir de gerçekten de gezilecek vede görülecek o kadar çok yer var ki 3-4 saatte bitecek gibi değil o sebepten biz her yerini gezemedik. Biz genellikle Eskişehir'in merkezinde dolanıp oraları gezdik daha sonrada orada bir öğlen yemeğini yedikten sonra Eskişehir'den ayrıldık çünkü önümüzde çok yol vardı o sebepten bir an önce yolumuza devam edip varmak istediğimiz yere varmamız gerekiyordu.

Ama sevgili okurlar sizlerde Eskişehir'i gezip görmek isterseniz 1 kaç gününüzü oraya ayrın ancak o şekilde oradaki herşeyi gezip görebilirsiniz...

Eskişehir de biz gezinirken gözümüze o kadar çok müze vede tarihi cami denkgeldi... Ama hiç birine giremedik artık başka sefere kaldı. Bir ara özellikle Eskişehir'i gezmek için oraya gitip bir kaç günümüzü oraya ayırmamız lazım...

Benden şimdilik bu kadar tokideki ses Bursa gezisine kaldığı yerden devam edecek beklemede kalın...

Hoşça kalın.


16 yorum:

  1. Allah içinize sindirsin canım. eskişehir en yaşanabilir yerlerden biri bence =)
    sevgiler
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım evet aynen öyle çok nezih bir ortamı var...
      sevgiler benden sana olsun :)

      Sil
  2. Canım ne güzel bir gezi öyle :) Kıskandım vallahi, bir türlü gidemedik şu güzel şehir eskişehire.. Keyfiniz yerinde olsun, bol gezmeli günler :) sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım o zaman darısı sana diyelim :)
      sevgiler benden sana olsun canım...

      Sil
  3. eskişehir'i ben de severim hele de daha rahat ve vaktin olduğu zamanlarda
    bilecikli olduğum için sık sık eskişehir'e gideriz
    hem temiz hem de güzel bir şehirdir
    takipteyim kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet Bilecikten de geçtik orayı da biliyorum ama oraları gezemedim sadece içinden geçtik... Eskişehir gerçektende çok güzel bir şehir ben bayıldım :)

      Sil
  4. balım gez çokta mutlu ol tamam :)))
    Eskişehir harika bir yerdir benim yerimede gez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Allah razı olsun inşallah cümlemiz ile birlikte mutlu oluruz :)

      Sil
  5. sanki ben geziyormuşum gibi oldu:)çok güzel bir gezi olmuş,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) sevgiler benden sana gitsin canım...

      Sil
  6. Aslında Ankara.ya yakın olmasına rağmen gidip görmüyoruz maalesef,yolculukları küçük molalar ile renklendirmek de en keyiflisi değil mi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım Ankara yakın ama dediğin gibi gitmek nasip olmuyor bu benim ilk gitişim ama bundan sonra gitmek istiyorum :)

      Sil
  7. Eskişehire defalarca gittim ve bende şiddetle tavsiye ederim.gezilesi bakılası kalınası bir yer!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle çok nezih vede güzel bir yer :)

      Sil
  8. Bir Eskişehir'li olarak, buralara kadar gelmişsiniz, keşke tanışsaymışız, bir öğlen aramı da olsa size ayırmak isterdim doğrusu;). Eskişehir'i beğenmenize çok sevindim. Yıllarım burada geçtiği için belki de güzelliklerinin farkında olamıyoruz. Bir daha gelişiniz de haberim olsun, tanışırız olmaz mı;)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa sen Eskişehirlimiydin canım inan bilmiyordum keşke karşılaşabilseydik :) demekki nasip değilmiş ama bir daha gidersem bende seninle tanışmak isterim... Kimbilir belki birgün nasip olur... Sevgiler benden sana olsun :)

      Sil