10 Temmuz 2013 Çarşamba

BEKLEMEDİK BİR ANDA GELEN PAKET :)

Merhaba arkadaşlar, Ramazan ayınız nasıl geçiyor?.. Bu ay o kadar mübarek bir ay ki havası ve atmosferi diğer aylara nazaran çok güzel oluyor... Allah oruç tutan tüm Müslüman aleminin oruçlarını kabul eder inşallah.

Bugün 10 temmuz bizim evlilik yıl dönümüz... Bakınız bu postta daha net şekilde yazmıştım... Oradan bakabilirsiniz... Bu sefer evlilik yıl dönümü için, içimden bir şey yazmak gelmiyor. Nedeni ise oruç ayına geldiği için kocişin unutması...:(

Her neyse bende zaten fazla uzatmadım bize her gün evlilik yıl dönümü diyerek, nasıl olsa bu mübarek aydan sonra tatile gideceğimiz için o zaman kutlarız diye şimdilik erteledik...

Size asıl bu postu yazmakta ki maksadım bugün hiç beklemediğim bir paketle karşı karşıya kalmamdır... ikindi namazını kıldıktan sonra hafiften iftar hazırlığı için yemek hazırlamaya koyulduğum biranda kapının zili çaldı... Kapıyı açınca karşımda bir kargocu elinde bir paket ' Paketiniz var burayı imzalamanız lazım diye paketi elime, defteri ise önüme uzattı' :) Ben ise şaşkın, içimden nereden geldiğine dair tahminler yapıyorum:) Herneyse imzalanacak yeri imzalayıp paketi alıp kapıyı kapattıktan sonra içimden 'acaba kociş beni şaşırtmak için böyle bir yol mu seçti?' diye geçiriyorum... Sonra bir taraftan da ' yok yok kızım sen kocişini tanımıyormusun onun aklına böyle incelikler gelmez:)' diye geçiştiriyorum... Tabi bunları düşünürken paketin ön yüzüne kimden geldiğine bakmak hiç aklıma gelmiyor :) Eee şaşkınlık ve dalgınlığın böylesine ne denirse artık :))

Paketi açtıktan sonra tavsiye kanalının English home ile birlikte gönderdiği bu güzellikler karşıma çıktı...

tokideki sesin aldığı hediyeleri

Bir adet çok yumuşak vede en sevdiğim renklerden biri olan pudra pembesi renginde bir tane bambu el havlusu, bir tane yine çok güzel bir renk vede desene sahip tutaç ve ayrıca çok güzel kokusu olan body losyonu... Losyonu elime sürünce cildim hemen emdi ve ipeksi bir deri oluşturdu. Şimdilik güzele benziyor ama bu ürünü bundan sonra her banyo yaptıktan sonra vücuduma sürerek kullanacağım, ilerleyen zamanlarda memnun olup olmadığım hakkında bir post hazırlarım.

Hoşça kalın...

26 yorum:

  1. Güle güle kullan arkadaşım. Merak ettim şu tavsiye kanalını bakacağım. Bu arada nice yılara inşallah! Bizim evlilik yıl dönümümüz de ramazan ayı içinde bakalım benim eşim hatırlayacak mı? :))

    Hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :)amin İnşallah... Bilmem :) bizimkisi hatırlamadı ama bakalım seninki hatırlayacak mı?...
      Sanada hayırlı Ramazanlar canım :)

      Sil
  2. Daha nice senelere,mutluluk ve sağlıkla girin inşallah..Hediyelerini iyi günlerde kullanman dileklerimle..Hayırlı Ramazanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, Allah razı olsun...Sana da hayırlı ramazanlar :)

      Sil
  3. hayırlı ramazanlar canım daha nice yıllara bende unutmuştum onu bak sana geldiyse heveslenebilirim bekliyim bende kargoomu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) sana da hayırlı ramazanlar... Canım üye isen gelebilir Çünkü daha önceden geleceğine dair hiçbir bildirimde bulunmuyorlar aniden habersiz şekilde geliyor :)

      Sil
  4. nice yıllara canım.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Rabbim beraber huzurla yaşamak nasip etsin canım, hayırlı olsun yıl dönümünüz. :) Zaten bizde öyle bir şey yok değil mi? tüketimi artırmak için belirli günleri öne çıkarmışlar. Seninde dediğin gibi bizlere her gün evlenme yıl dönümü, anneler günü vs. hediyelerinde hayırlı olsun çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim amin inşallah :) Allah razı olsun... Evet öyle abla amam ben tamamen bir romantiklik hastasıyım illaki böyle özel günlerde birşey yapmam gerek yoksa kötü oluyorum... Dediğim gibi bu sefer ramazan ayına geldiği için ondan daha önemli bir gün olamaz düşüncesi ile bende erteledim... Ama bak erteledim diyorum sonra illaki kutlama lazım :) Eee bende böyle bir çılgınım işte :)

      Sil
  6. AA benimkide aynı gün geldi.Tutaç yerine bende 3 adet elbise askısı vardı. Ve losyon gerçekten çok hoş bayıldım. BBizim için çok güzel bir ramazan hediyesi oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi o zaman sende hediyelerini güle güle kullan evet öyle çok güzel bir süpriz oldu:)

      Sil
  7. Güle güle kullan canım.Hayırlı ramazanlar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) Sana da hayırlı ramazanlar olsun...

      Sil
  8. hayırlı olsun canım....
    güle güle kullan...

    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) sana da hayırlı Ramazanlar...

      Sil
  9. merhaba tokidekises ben de tavsiye kanalına üyeoldum ama ne yapmam gerekiyor bilmiyorum bilgilendirebilir misiniz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, canım orada profilin olacak orayı kendine ait bilgileri doldur sonra bekle bazen kampanyalara katılıp katılmak istemediğini maile soruyorlar ama arada da böyle habersiz gönderiyorlar onun için o sayfaya arada göz atmanda fayda var :) Başka öğrenmek istediğin bir şey olursa bana çekinmeden sorabilirsin.

      Sil
  10. evlilik yıldönümünüz kutlu olsun canım Allah mutluluğunuzu daim etsin...
    hediyelerin de çok güzeller iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan canım, çok güzeller.
    evlilik yıldönümünüzü de kutlarım, daha nice yıllara inşallah :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. eşine kırılma.erkekler ne yaparsak yapalım bizim kadar duyarlı değiller ne yapalım!
    hediyeler şahane.bambu havluyu uzun zamandır kullanıyorum cidden süper.çoraplarını özellikle tavsiye ediyorum muhteşem bir kullanımı var.güle güle kullan hepsini.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya malesef öyleler :( gerçi ilk haline göre şuanları daha iyi ama yok istediğim gibi olmadı... Ama ben azimliyim onu sonunda kendi istediğim gibi biri yapacağım :)) teşekkür ederim evet çok güzel bir havlu özellikle dokusuna bayıldım.

      Sil
  13. Güzel günlerde kullan canim :) Sadece senin esin unutmuyor canim yalniz degilsin :) Benim esimde unutur hep yada unutmus gibi yapiyor hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) Aynen canım öyleymiş önceleri blog yazmadan önce sadece benimki unutuyor sanıyordum ama daha sonra zaten gördüm ki bu erkekler hep aynı... Hepside ya unutuyor yada unutmuş gibi yapıyor biz bunları nasıl değiştireceğiz öyle :)

      Sil