11 Temmuz 2012 Çarşamba

8. YIL EVLİLİK YIL DÖNÜMÜ KUTLAMASI

Acısıyla tatlısıyla 7 yılı seninle birlikte dün devirdik 8. yıla girdik ama seninle sevgili olduğumuz zamanlarda acaba evlenebilir miyiz? Evlenirsek kaç çocuğumuz olacak? diyerek hayaller kurduğumuz o zamanları daha dün gibi hatırlıyorum:))
Yüce Allah, 10 Temmuz 2005 yılında evlenmemizi nasip etti. Allah'ıma binlerce kez şükür ki seninle evlendim. Çünkü senden başkası ile ben, asla mutlu olamazdım iyi ki sen benim karşıma çıktın canım benim....

Evlilik yıl dönümüzde, dışarı çıkmadan çocuklarımızdan ayrılmadan evde hep birlikte çocuklarla beraber kutladık. Çünkü biz çocukları babaanneye bırakırsak biliyorum ki onları düşünmekten ne gecenin tadını alabilirdik nede kafamız rahat olurdu (acaba şimdi ne yapıyorlar, uyudular mı, yemek yediler mi) gibi sorular sürekli beynimizi kemirecekti bu yüzden bizde evde hep beraber kutladık.


Ben o akşam için bu masayı hazırladım. Ben, eşim ve çocuklar için. Önce güzel bir yemek yedik daha sonrasında ise çocukları uyutup baş başa kaldık.


O akşam ki menü: Tavuk suyu çorbası, bol yeşillikli nar ekşili salata, somon balığı kızartması, peynirli börek ve tatlı olarakta ellerimle yaptığım fındıklı baklava ama bakın hazır almadım kendim yaptım:)) sırf eşim için sabahtan mutfağa girdim ve akşama kadar uğraştım. Ama bence değdi kendim yaptım diye söylemiyorum ama hepside çok lezzetli idi:))


Buda eşimin bana evlilik yıl dönümü için aldığı kolye:)) çok hoşuma gitti şuanda halen boynumda takıyorum. Canım benim çok zariftir. ONA BURDAN BİR KEZ DAHA SÖYLÜYORUM  Kİ
SENİ ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM....

Benden bugünlük bu kadar sonra görüşmek dileği ile...
Hepinize öpücükler.

28 yorum:

  1. mutlu yılllar canım,,,,sağlıkla nice beraber seneleriniz olsun inşallah evatlarınız ile birlikte.

    YanıtlaSil
  2. Eşiniz ve çocuklarınızla daha nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yıldönümleri ve yıllar kutlarsınız inşaAllah :)

    YanıtlaSil
  3. sofra için yorum yapmayı unuttum..canım balık dedinya sana tam not verdim çünkü ben balığı çok seviyorum ellerine sağlık masan süper mumlar unutulmamış ay ay ne güzel mutluluğunuz daim olsun inşallah.baklavaya gelince valla bravo ben bi türlü yapmayı beceremiyorum.mutfak konusunda çok iyiyim ama baklava diyince yok valla açamıyorum hamuru o kadar ince eline koluna sağlık.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:)) evet çok zor ama sonunda o güzel yorumlar için vede böyle güzel günler için uğraşmaya değiyor bence.

      Sil
  4. Daha nice 8 yıllara çocuklarınızla beraber görün inş,Allah hiçç ayırmasın sizi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah, çok sağol Allah razı olsun:)

      Sil
  5. daha nice yıllarınız olsun :)))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir sofra olmuş Nice nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim.Eşinizin hediyeside çok güzel güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Allah dana nice nice seneler göstersin eşinizle ve çocuklarınızla beraber :) Mutluluklar :)

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edrim Allah razı olsun, sevgiler benden size:)

      Sil
  8. aaa aramızda tam 1 yıl 1 gün var.biz de 2004 11 temmuz.Her neyse canım RABBİM sana sevdiğinle çocuklarınla nice mutlu yıllar versin. Ne şanslısın birlikte geçirebildiniz. Biz maalesef bu sene ayrı düştük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım birlikte geçirdik senin adına üzüldüm:( ama olsun gönüller bir olduktan sonra mesafenin bir önemi olmaz demi ama

      Sil
  9. Nice 8 yıllar olsun birlikte inş. canım mutluluğunuz huzurunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  10. Allah bir ömür mutluluklar nasip etsin,bizde 3temmuz 2005 te evlendik sizden 7 gün önce yani:)
    Bu arada sofrada çok hoş görünüyor sevgiyle hazırlandığı belli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa demek aramızda 7 gün var o zaman seninde geçmiş evlilik yıl dönümün kutlu olsun sanada mutluluklar:)
      ayrıcada teşekkür edrim.

      Sil
  11. Nice mutlu seneler Allah ağzınızın tadını bozmasın sofrada harika sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Allah razı olsun cümlemizin ağzının tadını bozmaz inşallah:)

      Sil
  12. nıce uzun senelere dılıyorum cocukarın murvetını gorup yıne bas basa kaldıgınız gunlerınızde olur ısallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiiiin inşallah canım:) Allah razı olsun

      Sil
  13. bir sürü güzel yıldönümleri kutlarsınız inş...sevgilerle

    YanıtlaSil
  14. nice mutlu yıllara bir ömür inşallah :)

    YanıtlaSil