19 Nisan 2018 Perşembe

MİRAY SU'NUN 1 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (UĞUR BÖCEĞİ TEMALI)

Canım kızım, evimizin gülü, prensesi, neşesi, hayat kaynağı kızım artık 1 yaşına girdi...
Haftalar öncesinden doğum gününde giyeceği kıyafete kadar kendim yaptım.
Kızımın doğum gününü ise salı günü kutladık!..

MİRAY SU'NUN 1 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (UĞUR BÖCEĞİ TEMALI)


Kızımın 1 yaş doğum günü için konsept seçimimi uğur böceğinden yana kullandım. Çünkü nede olsa kızım bizim evin uğur böceği idi. O sebepten ''en çok uğur böceği konsepti uyar'' diye düşünüp, kararlaştırdım. Sonrada doğum günü süslemeleri ve banner yazılarını bilgisayarda ayarlayıp, çıktısını alıp, tek tek kesip, hazırladım.
Sonrada o gün ikram edeceğim yiyecekleri hazırlamaya -en zorundan başlayarak - başladım...

1 yaş doğum günü menüsü

  • Yaprak sarması
  • Patates salatası
  • Ispanaklı ve peynirli buzluk böreği
  • Cupcake (kup kek)
  • Çörek otlu kurabiye
  • Kakaolu kurabiye
  • Mısır patlatması
  • Fotoğraf baskılı yaş pasta
1 yaş doğum günü menüsü


Yaprak sarması ve börek gibi yiyecekleri günler öncesinden yapıp, derin dondurucuya koydum. Böylece o gün gelince tüm yiyecekleri hemen iki saatte yapmış oluyorum. Yoksa diğer türlü 3 çocuk ile tüm bu hazırlıkları tek başına hak etmem imkansız olurdu.

1 yaş doğum günü menüsü

Yaş pastamızı yeğenin ilk yaş kutlaması olduğu için; amcası Miray Su'nun fotoğrafından oluşan bir pasta yaptırmak istedi. Bende hemen doğum gününde giyeceği kıyafeti erkenden hazırlayıp, giydirdim. Sonrada fotoğraflar çekip, amcaya verdim. Oda sağ olsun çok güzel bir pasta yaptırmış. İçinde çikolata parçacıkları ile dolu çikolatalı bir pasta yaptırmış. Gecenin sonunda o pastadan sadece 2 dilim kalmıştı. 😋

MİRAY SU'NUN 1 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (UĞUR BÖCEĞİ TEMALI)

Canım kuzularım. Benim yaşamıma neşe veren. Cenabı Allah'ın en büyük armağanı olan yavrularım. Allah karşınıza inşallah hep iyi insanlar çıkarır. (amin)

Bu arada abileride kız kardeşlerine hediyeler almışlar. Emir abisi barbi bebek. Efe abisi ise mucize uğur böceği çizgi filmindeki uğur böceğin bebeğinden almış. Gerçi şimdilik bu tarz bebekler dikkatini çekmediği için pek oynamıyor. Ama ben kaldırdım. İlgisini çekmeye başlayınca Miray'a abilerinin aldığını söyleyerek vereceğim...

MİRAY SU'NUN 1 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (UĞUR BÖCEĞİ TEMALI)

Veee son olarak çekirdek ailem ile çekindiğimiz bir poz ile Miray'ın 1 yaş doğum günü kutlamasını da burada noktayı koymak istiyorum. Malum daha 25 Nisan da Emir'in doğum günü var. Ona hazırlanmam gerek. 😄

Son olarak kızımın doğum gününde hazırladığım bir video var. BURADAN izleyebilirsiniz....


Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

6 yorum:

  1. Nice mutlu yıllar prensese :))

    YanıtlaSil
  2. Daha nice güzel yaşları olsun inşallah maşallah çok güzel olmuş gerçekten bayıldım 😊❤senin de ellerine emeğine sağlık böyle güzel bir annesi olduğu için çok şanslı ❤😊sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sessiz kaldım :) Beğenmene çok sevindim ;)

      Sil
  3. Yavrusunun doğum gununu hazirlarken yorulsa da mutlu oluyor anneler hep.. Menu guzelmis ellerine sağlık.. Miray Su abileri annesi babası ile yaşlansın, Rabbim karşısına iyi ve Allah'tan korkan insanlar çıkarsın inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle canım :)
      Çok teşekkür ederim.
      Amiiin inşallah. Allah tüm evlatlarımızın karşısına Allah'tan korkan insanlar çıkarsın....

      Sil