10 Ocak 2018 Çarşamba

EFE'NİN 9 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI ( Şimşek mecqueen temalı)

Ortancı kuzum, benim namı diğer ak kuzum olan kara gözlü Efe'm yeni yılda bir yaş daha aldı. Veee 9 yaşına girdi! Artık tek haneli sayıların sonuna gelen kuzum bu seneki kutlamasını şimşek mecqueen temalı istedi. Eee o zaman araştırmalara ve çalışmalara başladım. Elimden geldiğince yine küçük ama çok beğenilen bir doğum günü hazırladım.

EFE'NİN 9 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI ( Şimşek mecqueen temalı)


 İlk olarak sosyete pazarından şimşek mecquenli bayraklardan aldım. Sonrada yine bilgisayar karşısına geçip, doğum günü banneri, içecekler için etiket ve her yiyeceğin üzerinde sergilenen yuvarlar -şimşek mecqueen ve arkadaşlarının yer aldığı- etiketlerden hazırladım. Ve bunlarıda kırtasiyede A3 kağıdına çıktısını aldırdım.

EFE'NİN 9 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI ( Şimşek mecqueen temalı)

Sonrada EFe'nin istediği yiyecekleri hazırladım. Bu seneki masamızda yer alan ikramlıklarım: Kısır, patatesli börek, yaprak sarması, bonibonlu kurabiye, çörek otlu kurabiye, cocostar ve cupcake (kup kek) vardı. Ve gecenin starı şimşek mecqeenli yaş pasta!


EFE'NİN 9 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI ( Şimşek mecqueen temalı)

Tüm hazırlıkları yine bizzat kendim yaptım. Evet yoruldum. Hatta bu sefer ayağıma bağ olan bir tanede küçük kızım Miray olduğu için zaman zaman 'neden bu tarz işlere kalkışıyorum' diye isyan dahi ettim. Ama kuzumun doğum gününde bana böyle sıkı sıkı sarılması tüm yorgunluğumu aldı gitti. Canım kuzum sen bana bu şekilde her sene sıkı sıkı sarıl yeterki; ben yorulmaya razıyım...

EFE'NİN 9 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI ( Şimşek mecqueen temalı)

Vee son olarak ailecek yer aldığımız bir karede burada dursun!...

O zaman ne diyelim darısı yaşayacağımız diğer güzel günlerin başına. Allah mutluluğumuzu ve huzurumuzu daim etsin (amin)

0 comments: