15 Şubat 2017 Çarşamba

2017 Sevgililer Günü Kutlaması

Karnı burnunda 31 haftalık bir anne dahi olsam özel gün olunca bende akan sular durur. Deli miyim ne? 😂

sevgiler günü menüsü

Vallahi deli miyim, yoksa çok mu romantiğim bilmiyorum. Ama bu şekilde sevdiğim insanları mutlu etmeyi çok seviyorum. Orası Kesin...
Onlar mutlu oldukça yorgunluğumu unutup, onlarla birlikte bende mutlu oluyorum. Üstelik şimdi çocuklarımda benim gibi bu tarz hazırlıklar yapmamı çok sevdiği için. Artık kutlamak bana iyice farz oluyor.

sevgiler günü menüsü


Bu sefer pastamızı pandispanyadan yapılan kalpli pastalar yerine kedi dilli muzlu ve çikolatalı pasta yaptım.

sevgiler günü menüsü:

  1. Fırında patatesli tavuk
  2. Pilav
  3. Salata
  4. Kalp şeklinde yapılmış browni
  5. Ayva tatlısı
  6. Kedi dili pasta
  7. Fanta


Sevgililer Günü Kutlaması
















Akşam eşim işten geldikten sonra tüm hazırladıklarımı afiyetle yedik...

Nede olsa sevgi emek demek, sevgi ilgi demek, sevgi düşündüğünü belli etmek demek, sevgi sevdiğini içinden değil. Sürekli dile getirmek demek değil miydi?
Eeee o zaman günlük hayatın telaşı yüzünden bazen birbirimize sevdiğimizi söylemeyi ihmal ettiğimiz oluyor. Hiç olmazsa bu günler sayesinde o ihmal ettiğimiz  küçük, ama anlamlı olan ''seni seviyorum'' cümlesini sık sık dile getirelim...

Sevgililer Günü Hediyesi

Tabi sadece sürpriz yapan kişi sadece ben değildim. Kocişkomda bu özel gün için benim kalbimi tekrar fethetti. Yukarıdaki hediyeler ile....

Diğer yıllardaki SEVGİLİLER GÜNÜNÜ kutlama yazım....


0 comments: