10 Aralık 2016 Cumartesi

Tokideki sesin 5 aylık hamilelik günlüğü

Merhabalar arkadaşlar, hamilelik günlüğüme 5. ay ile devam etmek istiyorum. Malum benim hamileliğimin nasıl gittiğini merak eden arkadaşlar var. Onlar içinde bir bilgi olmuş olur.

Bugün tam tamına 21 hafta 2 günlük olduk. Kan değerlerinde ki düşüşte devam eden yükseliş durdu; yerine yine düşmeye bıraktı...😢 Bu durum kanımda pıhtılaşma yaptığı için riskli gebeliğe girmeme sebep olurmuş. O yüzden 2 hafta sonra riskli gebeliğe bir gözükeceğim. Bakalım sonuç bizim düşündüğümüz kadar korkunç mu? Yada fazla abartılacak bir durum yok mu? Göreceğiz... Bu arada dua edin de ben büyütmüş olayım...

Bebeğimin cinsiyeti ne?

Ben bu başlığı 4 aylık hamilelik günlüğünde atmış. Ve sonuç yüzde 90 erkek diye yazmıştım. Ancak bizim ufaklık bizi heyecanlandırmayı seviyor olsa gerek, bu aralar bir gözüküp, bir saklanıyor. Bu gözükme sonucunda da doktorlar bu seferde yüzde 80 kız demeye başladılar. Anlayacağınız sonuç tamamen muamma... Ufaklık bakalım nasıl bir sürprizle hayatımıza girecek. Sağlık ve sıhhatle girsin de gerisi önemli değil.

Kilo almamda ki son durum ne?

Kilo almaya yine son surat devam etmekteyim. En son 69 u gördüm. Doktora: ''Mide bulantılarımın ve kusmalarımın ara arada olsa halen devam ettiğini'' söylediğimde doktor bana direk kaç kilo aldığımı sordu. Bende: ''Bu zamana kadar 9 kilo aldım'' dediğimde.
'Sen ne yaptın kızım? Tüm hamileliğin boyunca alman gereken kiloyu ilk 5 ayda alırsan sonunu nasıl getireceksin. İyi ki bulantın var. Birde olmasa idi kim bilir kaç kilo alacaktın?' dedi. 😒
Haklı... Bu kilo alma sorunuma bir dur demem gerekiyor sanırım. Yoksa ipin ucunu fena halde kaçırırsam bir daha tutmam hayal olabilir. 


Tokideki sesin 5 aylık hamilelik günlüğü

Günlerim nasıl geçiyor?

Bu aralar şuursuzca örüyorum. Örmek beynimi boşaltmama ve hiçbir şey düşünmeden sadece örgüye odaklanıp, örmeme sebep olduğu için bana terapi gibi geliyor. Üstelik her ördüğüm örgüde ayrı ayrı hayaller kuruyorum. Buda beni mutlu ediyor. Yukarıdaki örgümü görüp: 'Bebeğin kız mı olacak?' diye soranlar oldu. Aslında kız ve erkek ikisininde giyebileceği renkler ile örmeye gayret etsem de; sanırım beynim kız renk ve modellerini seçtiriyor. Gerçi kız olduğu kesin olsa idi siz o zaman beni bir görseydiniz. Kırmızılar, pembeler, fuşyalar havada uçuşurdu ya, neyse... 😂

2 yorum:

  1. Sağlıkla doğsun da cinsiyet çok önemli değil bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum. Bende zaten o şekilde düşündüğümü yukarıda belirtmiştim :)

      Sil