2 Haziran 2016 Perşembe

Dama Şampiyonu

Selamun aleykum arkadaşlar!
Okullar kapanmasına çok az kala turnuvalar, yarışmalar ve eğlenceler ardı arkasına yapılmaya başlandı malum. Benim kuzularım da zeka oyunlarına karşı ayrı bir merak ve yetenek var, anladım.
Çünkü 2. sınıfta satrançtan gümüş madalya alan Emir'den sonra; şimdi de Efe, bu sene okulda açılan dama kursuna gitmeye başlamıştı. Bu kurstaki arkadaşları ile arasında, öğretmeni bir turnuva düzenledi. Ve bu turnuvada tüm arkadaşlarını yenerek, canım oğlum Efe 1. oldu!... Her ne kadar çocuklarımız yarış atı değil, onların başarılı olması önemli değil desekte.... Aslında sadece kendimizi kandırmış oluyoruz. Çünkü onların başarılarını görünce çok mutlu olup, ağzımız kulaklarımızda olmayı engelleyemiyoruz. İnsan oğlu olarak her şeyin en mükemmelini yapmak bizim mayamızda var. (yapacak bir şey yok)

Dama Şampiyonu
Normal dana turnuvası.

Madem sistem bu. O zaman bizde zevk almaya bakalım diyorum. Haksız mıyım?

İlk, normal dama için turnuva yapıldı. Bu turnuvada 1. olan Efe oldu!

Daha sonrada Türk daması için bir turnuva düzenlendi. Veee bu turnuvada da 1. olan yine Efe oldu!

Dama Şampiyonu
Türk daması turnuvası.

Hatta çocuklara dama kursuna getire-götüre öğrenen anneler içinde bir turnuva düzenlendi. Ama maalesef ki zeka oyunlarında, çocuklarım kadar iyi olmadığım için ben 3. oldum. :(

Evimizin neşesi, canım oğlum Efe... Senin başarın ile mutlu olan bizleri de mutlu ettiğin için sana bir kezde buradan teşekkür etmek istiyorum. Kim bilir, belki ilerleyen yıllarda burayı açıp: ''annem, benim için neler yazmış'' diye okumak istersin... :)


Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. Aferin ikisine de! Maşallah!!
    Başarıları keyifleri daim olsun cnm, gururlanıyoruz ister istemez :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım :)
      Evet biz anneler çocukların başarısı ile mutlu olup, gururlanıyoruz. Ama maalesefki bazen bunu demeye dahi çekiniyoruz. :(
      Ki bence bundan doğal bir şey yoktur. ;)

      Sil