4 Ocak 2016 Pazartesi

EFE'NİN 7 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Asker temalı)

2009 yeni yılının bana en güzel armağanı olan; Efem bu yılda yeni bir yıla girmemizin ilk 2. günü doğum gününü kutladık. Aslında gerçek doğum günü 4 ü; ama biz hazır okullar ve eşimin işi tatilken erken doğum günü kutlayıp, aradan çıkardık. :D

EFE'NİN 7 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Asker temalı)

Efe bu seneki doğum günü kutlamasında asker olmak istedi. Küçük oğluma asker kıyafetlerini giydirip, bir doğum günü yapacağımıza göre: Bende doğum günü pastasını Türk bayraklı yapmaya karar verdim. Bu arada aramızda kalsın; ama ben bu yaş pasta yapma işini iyice geliştirdim sanırım. Her sene daha bir güzel ve tasarım yaş pastalar yapmaya başladım. Bu pastam diğer senelerde yaptığım yaş pastalardan lezzet ve görüntü olarak daha güzel oldu. ;)

EFE'NİN 7 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Asker temalı)

Oğlumu asker kıyafetleri içinde görünce; eşimin 6 aylık askeri görevini yaparken onun yolunu beklediğim anlar aklıma geldi ve duygulandım. Sonrada daha iki asker yolu mu bekleyeceğim diye hüzünlendim. Herne kadar 'askere gitmek' cümlesini duyunca bir hüzün ve burukluk oluşsa da hafiften de içimi de bir gurur kaplıyor. Peygamber ocağına eşimi gönderip, aslanlar gibi yolunu nasıl beklediysem; iki evladımı da inşallah gönderip, öyle yolunu bekleyeceğim.

EFE'NİN 7 YAŞ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI (Asker temalı)

Küçük askerim bu sene bir yaş daha büyüyerek artık 7 yaşına girmiş bulunmakta; hoş geldin 7 yaş... Oğluma sağlık ve mutluluk getir... Elbet olumsuzluk ve zorlukta getireceksin. Tüm olumsuz negatif yanlarını da ailecek kolayca çözme gücü ver de zorluk çekmeden kolayca çözüp, atlatalım. Hııı olma mı?

6 Yaş Korsan Temalı Doğum Günü Yazısı

5 Yaş Prens Temalı Doğum Günü Yazısı


Hoşça kalın.

14 yorum:

  1. Allah sağlıklı uzun ömürler versin inş:) maşallah size ellerinize sağlık herşey çok güzel gözüküyor:) mutlu yıllar oğlunuza...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ayşe şule; Allah razı olsun...

      Sil
  2. nice mutlu senelere . pasta da Efe de harika görünüyor ;))

    YanıtlaSil
  3. Harikasınız Allah bozmasın daha nice doğum günleriniz olsun bu arada pastanın kremasını nasıl yaptın benimde yeğenimin yakında doğum Günü'de bende pasta yapmak istiyorum ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜRLER AMİN İNŞALLAH...
      Kuş burnu ile kırmızı rengi verdim. Normal krem şanti içine kuş burnu ekleyerek kırmızı rengi elde ettim. Tabi siz istersiniz gıda boyası kullanarakta elde edebilirsiniz.

      Sil
  4. Nice nice sağlıklı mutlu yıllara...

    YanıtlaSil
  5. Rabbim sağlıklı ve uzun bir yaşam nasip etsin InşaAllah. Kutlu Olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Amin inşallah canım.

      Sil
  6. Nice seneleri daha birarada geçirirsiniz ins. Benim ki de haftaya 6 Yasin'i bitirecek. Dediğiniz gibi büyüyecekler ve asker yolu gözleyeceğiz daha biz.... Allah bahtlarını güzel etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah canım. Allah seninkinin de nice uzun senelerini sana göstersin.

      Sil