27 Nisan 2015 Pazartesi

EMİR'İN 9 YAŞ DOĞUM GÜNÜ (Galatasaray temalı)

Canım kuzum ilk göz ağrım 25 Nisan 2015 Cumartesi günü bir yaş daha büyüdü. Ve tam tamına 9 yaşına girdi. Evet tek rakamlı sayıların sonu, bundan sonraki senede artık kuzum da çift haneli sayılara geçiş yapacak.

Üstelik büyümesi yaşına bir yaş eklenmesi ile değil, günlük hayatta da artık belli etmeye başladı... Misal verecek olursak; onunda bir doğrusu ve yanlışı var. Her dediğimizi koşulsuz kabul etmiyor. Hatta sürekli bizimle bir muhalefet olma durumu söz konusu... Onun o hallerini gördükçe açıkçası -ergenlik sinyalallerini alıyorum. ve çok korkuyorum :/

Ama her şeye rağmen benim bu hayatta yaşama sevinçlerim ve yegane varlıklarım. Allah'ıma binlerce kez şükürler olsun ki bana evlat sevgisi yaşattı. Darısı evlat isteyip te sahip olamayanlara olur inşallah... Amin.

Nisan ayına girince Emir'i bir sevinçtir, bir mutluktur, bir sabırsızlıktır aldı... Sürekli bana:
- Anne ben Nisan ayını çok seviyorum... Neden biliyor musun?
- Bilmiyorum oğlum, neden?
- Çünkü 13 nisan senin doğum günün, 14 Nisan babamın doğum günü, 23 Nisan çocuk bayramı, 24 Nisan okulla birlikte anıt kabre gideceğiz. Ve 25 Nisanda benim doğum gününüm diye yerinde duramıyor ve o günlerin gelmesini daha nisana girer girmez beklemeye başlamıştı. Sırası ile tüm günler geldi, geçti... Ve sıra onun doğum gününe yaklaşınca bende bir hazırlık ve telaş başladı.

Önce kuzum ile konuşup nasıl bir doğum günü istediğini, nasıl bir pasta istediğini ve doğum gününde neler yapmamı istediğini sorup. Bir liste hazırladım. Daha sonrada iki gün o hazırladığım listeyi tamamlamak için uğraştım. Tabi doğum gününü kutlayıp, bitirdikten sonra sanki belim ortadan ikiye ayrılacakmış hissine çok çok kapıldım. Ama akşam yatma vaktinde; kuzulara iyi geceler dilerken Emir'im gelip ''anne iyi ki benim annemsin. Doğum günüm çok güzel geçti.'' diyerek hep birlikte birbirimize sarılınca tüm ağrıma antibiyotik etki yaptı ve geçti...


Kuzum doğum gününü GALATASARAY TEMALI istedi. Onun için pastasını futbol sahası yaptım. 9 tane mumu ve 2 tane maytaplarda oyuncuları oldu. :D


Biz ailecek güzel bir vakit geçirdik. İnşallah kuzumun daha nice uzun seneler onun pastasını yapar ve onun doğum gününü hazırlamak için yorulurum. Çünkü ben bu şekilde yorulmaya razıyım. Böyle yorgunluğa can kurban.

Emir'in 8 yaş doğum günü yazısı için tık tık

Emir'in 7 yaş doğum günü için tık tık

Hoşça kalın.

2 yorum:

  1. Blogunuzu http://aylindenipuclari.blogspot.com.tr/ nin blog takip etkinliğinde gördüm :) Banada beklerim.

    www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil