31 Mart 2015 Salı

TANIŞMA YIL DÖNÜMÜMÜZ (10.yıl)

27 Mart 2004 senesinde ilk defa karşı karşıya gelip tanıştığım biricik aşkım ile birlikte iki kişilik olarak çıktığığımız yola -çok şükür ki- dört kişi olarak devam ediyoruz. Onunla birlikte 10. yılımızı doldurduk. On yıldır hayatımda olan; çocuklarımın babası, benim kalbimin tek sahibi olan kocişko ile tanışma yıl dönümümüzü yine çekirdek ailem ile birlikte geçirmek için, bir akşam yemeği hazırladım. :)


Birlikteliğimizi kutlamak maksatlı hazırladığımız sofrada ki yemekleri ailecek şen şakşaklar içinde bir güzel yedik...


Güzel bir akşam yemeği ile başlayan geceye banyonun gider borusundan kum gelmesi ile biraz moralimiz bozulsa da hep birlikte birbirimize destek olarak o sorunun da kısa sürede üstesinden geldik (çok şükür)..

Hoşça kalın.

10 yorum:

  1. nice mutlu yıllara diyorum arkadaşım.birlikte uzuuun sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. nice nice yıllara ailenizle birlikte ulaşın inşallah.. Bu arada bloguma uğrar mısınız?? çekilişim var benim blogcuğum da 1 yaşına giriyor:)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim . daha nice nice yıllar .

    YanıtlaSil