18 Ağustos 2014 Pazartesi

TOKİDEKİ SES ELTİ OLDU :)

Selam kızlar bu pazar ben resmen kendime elti yaptım biliyor musunuz?.. :) Gerçi  kurduğum cümle sanki kendime manita yaptım gibi oldu ama sizler beni anladınız biliyorum :)

Ve en sevdiğim kayınım ve müstakbel elticiğim :)) 

(Bu arada inşallah Yaşar bu postu okumaz yoksa kıskanabilir) :)


Yukarıda da yazdığım üzere kendime elti yaptım dedim ya :)

Eeee bunun şerefine bir halay iyi gider demi  :) Evet evet iyi gider bende öyle düşünmüştüm :)

 Ve kendimi piste attım :)


Aile boyu eğlence gibi çocukları da aramıza alıp bol bol halaylar çekip oyun havaları oynayıp kurtlarımızı döktük... 


Ama bak eşim diye söylemiyorum ama MÜSTAKBEL KOCİŞKOM çok güzel halay başı çeker :))

Kocişkonun halay başını çekerken yakalanan karelerden, bir kare...


Adı nişandı, ama nişanda ne arasan vardı... Yemekler yendi ardından fıstık ve şeker ikilisinden misafirlere dağıtıldı onun arkasından da çiçeği burnunda olan yeni nişanlı çiftin ağzı hep tatlı olsun diye lokum bisküvide dağıtıldı... 

Ve böylelikle bir nişan merasimini daha saat 18.00 gibi bitirmiş olduk... Darısı düğünlerinin başına vede tüm bekarların başına diyelim mi?...  diyelim diyelim!...

Hani amin yok mu?... :)

Hoşça kalın...

6 yorum:

  1. Hayırlı olsun canım. Allah bir yastıkta kocatsın ...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun.Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  3. Hadi amin diyelim. :) Hayırlı olsun. Rabbim mutluluklarını daim etsin.

    YanıtlaSil
  4. Rabbim sonuna kadar hayırlı etsin inşallah arkadaşım, bende çok isterdim bi eltim olmasını :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun Rabbim mutluluklar versin lakin müstakbel kocam dediğiniz kişiyle evli değilmişiniz?Zira müstakbel gelecekteki anlamında:)sevgiler
    Betül

    YanıtlaSil