17 Temmuz 2014 Perşembe

Kahrolsun İsrail Demek Yetmez!...


Her sene mübarek Ramazan ayında olduğu gibi bu senede Gazze bu mübarek ayda rahat rahat orucunu tutup, ibadetini yapamıyor.... Bebeler ölüyor, anneler babalar ağlıyor... Bizim evladımızın bir kılına zarar gelince nasıl içimizde fırtınalar kopup içimiz parçalanıyorsa, oradaki anaların göz nurları biricik yavruları gözlerinin önünde ölüp yanmış bedenleri ellerine veriliyor.... Oradaki analar ana değil mi? Orada ki bebeler bebe değil mi? Kendimizi onların yerine koyup bizde onlar için kendi çapımızda ufaktan da olsa bir şeyler yapmalıyız....

Şimdi bana diyeceksiniz ki bizlerde tüm bunları biliyor ve üzülüyoruz diyeceksiniz...Bende buradan sizlere şunu diyorum kuru kuru üzülmek ile bir şey olmuyor. Sen üzüntünü zalime belli etmek için elle, eğer elle bir şey yapamıyorsan dilinle karşı çıkıp elinden geleni yapacaksın.

İlk olarak isterseniz zevk ve markalarınızdan ödün verip İsrail markasını kullanmayı bırak ki yürekten üzüldüğünü vede Gazze için bir şeyler yapabildiğini önce vicdanına sonrada insanlığa göster...


Kahrolsun İsrail Demek Yetmez!...


Bir müslüman iftar Sofralarında envai çeşit yiyeceklerin yanında Coca Cola içerek, ramazan eğlencesi adı altında eğlencenin dibine vurarak İsrail e beddua eden müslümanların öncelikle samimiyetini sorgulaması gerektiği kanaatindeyim...

Şuanda elimde yahudilik ve masonluk diye bir kitap okuyorum o kitapta şöyle yazıyordu İsrail'liler çocuklarına daha küçük yaştan itibaren düşmanlarını öğretip ona göre eğitiyorlarmış. Ama bizlerdeki durum ise tam tersi. Biz çocuklarımıza kime öfkelenmeleri gerekeceğini, kime sevgi ve hoşgörüyü göstereceğini öğretmeden yetiştiriyoruz... :(

Yahudi film ve dizilerini izletip, yahudi sembolleri ile dolu klipler ile eğlenen çocuklar yetiştirdiğimiz için onları düşmanları değilde aksine onlara karşı büyük bir sempati duymalarına sebep oluyoruz... 

Sonrada ''kahrolsun İsrail'' diyene bile beddua etme diye aptallaşan, katillere karşı gizli bir hayranlık duyan, öldürülen masum bebekler için "Banane canım, benim milletimden mi?" diye zırvalayan bir gençlik yetişiyor... Şimdi bana söyler misiniz bu gençlik mi? Müslümanın dostu, yahudinin hasmı olacak?.. 

Hoşça Kalın.

16 yorum:

  1. Gerçekten kullandığımız markalara çok dikkat etmeliyiz,o kadar çok ürün var ki İsraile ait.Allahım umarım bütün ürünlerde Türk markaları en iyi yerlere gelir ve yabancı markalara hiç ihtiyaç kalmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benimde en büyük dileğim o....

      Sil
  2. Haklısın canım daha dikkatli olmak lazım:(

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle katılıyorum size,ne yazık ki internet bu konuda bilgi çöplüğü olmuş vaziyette,hangi markaları alacağımı şaşırdım,ilk önce 689 barkodlu ve Türk malı ifadesi olanları alıyorum,İnşallah detaylı bilgiye ulaşırız,en azından bu yönden destek olmamız lazım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım bizler ne kadar çok duyarlı olup İsrail malı almazsak onlara bir tokat atmış oluruz...

      Sil
  4. Blog Keşfinden geldim İyi ki de gelmişim ^^ :)
    Çok haklısınız kuru kuru üzülmekle olmuyor..
    Ben de beklerimm
    http://dahaiyiben.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım bloğuma hoşgeldin tamam gelirim...

      Sil
  5. tabiki kuru kuru üzülmekle olmuyor hem yukarıdaki resimde olan markalar hepsi değil daha çok var.
    ahh ben anlamıyorum ama en çok çocuklara üzülüyorum yetişkinlerin hırslarının kurbanları olan çocuklara .
    birde Türkmen ellerinde soydaşlarımıza yapılan işkence ve rezillikler var ki kanım donuyor.daha dün okudum ve resmini gördüm kol ve bacaklarını kestikleri çocuğu.hem utandım hem ağladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen daha çok var bunlar sadece bir kısmı...

      BU TARZ VAHŞETLER BİR İNSANIN BAŞKA BİR İNSANA YAPIYOR OLMASI GERÇEKTEN DE ÇOK UTAN VERİCİ BİR DAVRANIŞ ALLAH BU TARZ KATİL KAN DÜŞKÜNÜ İNSANLARI İNŞALLAH EN YAKIN ZAMANDA CEZALANDIRIR...

      Sil
  6. dua dua dua ve ürünleri boykot etmek başkada yapacağımız bişey yok maalesef :(
    türk milleti olarak gelişmezssek maalesef ki onların ürünlerine yien muhtaç kalmaya devam edeceği tm kalşiteli ürünlerde onların elinde

    bu yazıyı okuyunca nasılda haklı demiştim :(

    Kendimizi Kandırmayalım!

    Sadece israil ürünlerini boykot etmek yetmez.

    Ariel marka deterjandan daha kaliteli bir deterjan,
    Adidas'tan daha kaliteli ayakkabılar üretemedikçe,
    Canon'dan Iphone'dan daha iyi bir teknoloji geliştiremedikçe,
    Onların yazılımlarından, onların facebook'undan, twitter'ından, google'ından daha iyisini ortaya koyamadıkça,
    israil'in ekonomisine ciddi bir zarar vermemiz mümkün değil!

    Cahide Sultan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. @muko sonsuz katılıyorum elimizden gelen tek şey dua etmek

      Sil
    2. Beyaz Sır'dan geliyoruz ツ
      hoşbuuuuldukkkkkkkkkkk

      banada beklerim ツ ama gerçekten takip edilcek gibiysem gel olur mu ツ
      http://tubionblog.blogspot.com.tr/

      Sil
    3. EVET ÖYLE DAHA İYİSİNİ MİLLET OLARAK YAPMALIIYIZ AMA ŞUANDA DAHA İYİSİ YOK DİYE DAMAK TADIMIZDAN CEDE ZEVKİMİZDEN VAZGEÇMEMEKDE OLMAZ...

      KARINCA HİKAAYESİNİ BİLİRMİSİN ORADA KÜÇÜK KARINCA İBRAHİM PEYGAMBERİ YAKAN ATEŞİ SÖNDÜRMEK İÇİN SU TAŞIMASI DA KÜÇÜK BİRŞEY AMA EN AZINDAN O AZİM VEDE HİÇ BİRŞEY YAPMAMAKTAN EN AZINDAN KÜÇÜK KARINCANIN SU MİSALİ DAMLA SU TAŞIMAK DAH İYİ DEĞİL Mİ?...

      Sil
  7. Bu gidişle bi halt olmaz bu milletten adolf hitler gibi lider lazım bize :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bu şekilde düşünmekte anlamsız. Her sorunu liderlere yüklemek yerine ufakta olsa bizde onlara karşı önlemler almalıyız. Misal çocuklarımıza onların asıl yüzlerini gösterip ileride onlara hayran bir gençlik yetiştirmeyi engellemiş olabiliriz.

      Sil