26 Mayıs 2014 Pazartesi

Efe'nin yemek sırası ve kot papyonu

Haftanın ilk gününden tüm okurlarıma selamlar!...

Nasılsınız? yeni bir haftaya nasıl başladınız? Ben bu haftaya yemek yaparak başladım. :) Hadi hayırlısı bakalım...

Evett daha önceden de burada ve burada paylaşmıştım bildiğiniz üzere... Hemen hemene her ay bir defa yemek sırası bana geliyor. Bu ay ki sıramda bizim yemek menümüz yaprak sarması, mercimek çorbası ve ayrandan oluşuyordu...

değerlendirmeler, değişim, EFENİN OKUL HATIRASI, erkek çocuğu kombini, eskiyi değerlendir, TASARIM, yemek duası, çocuk kombinleri, çocuklarım

Kuzucuğum yine her zaman ki gibi yemek duasını yapıp arkadaşları ile birlikte afiyetle yediler... :)

................

Şimdi ise sizlere oğluşumun dizleri  eskiyen kot pantolonun dizlerini kesip bir şort yaptım...Eeee kestiğim parça boşa gitse olmaz illaki onuda değerlendirmem lazım diyerek hemen o kot paçalarından da papyon yapıp beyaz badisine monteledim...

değerlendirmeler, değişim, EFENİN OKUL HATIRASI, erkek çocuğu kombini, eskiyi değerlendir, TASARIM, yemek duası, çocuk kombinleri, çocuklarım

Yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere küçük kuzucucuğum benim için konu mankenliği yapıp papyonunu sergiliyor :)

Nasıl oğluşuma yakışmış mı?

Benden şimdilik havadisler bu şekilde en kısa zamanda yeni postlar da görüşmek dileği ile...

Hoşça kalın.

7 yorum: