2 Nisan 2014 Çarşamba

NEEE!... 65 Mİ OLMUŞUM?... :(

Merhabalar arkadaşlar Bugünden itibaren tokideki ses spora vede sağlıklı beslenmeye başlamış bulunmakta....

Buda nereden çıktım mı dediniz?... Sanırım alttaki resim nereden çıktığını belirtiyor. :(


Uzun zamandır pek kilomu bilmiyordum aslında pekte merak etmiyordum. Çünkü genellikle 55 ve 60 arası olurdu kilom buda benim için ideal bir kilo olduğu için önemsemiyordum ama daha ki pazartesi günü tartıldığımda gördüğüm sayıya inanamadım ve o günden itibaren spor vede yediğim içtiğime dikkat eder durumdayım...

Son zamanlarda çocuklar ile birlikte özellikle akşamları genellikle atıştırmalık abur cuburları arttırmıştık sanırım ki ondan kaynaklanıyor :( En iyisi mi ben abur cuburu kesip, su içmeyi arttırıp, akşamları ekmeği kesip, sabahları da yürüyüş vede spora başlayım diye kendimce kararlar aldım ve şimdilik çok iyi şekilde kararıma uyuyorum... İnşallah bir faydası olurda aldığım bu kiloları tekrar verebilirim...

Şimdilik tekrar tartılmadım haftaya pazartesine kadar tartılmayacağım sonra bakacağım artık eğer kilo vermişsem bir diyet programı uygulamadan bu şekilde devam edeceğim. Ama yok hiç kilo vermemişsem hemen bir diyet programına başlayacağım...

Şimdilik bu şekilde gidiyor ilerleyen günlerde nasıl gittiğini açık açık yazarım...

Hatta o gün akşam kuzucuklar benden patates kızartması istemişlerdi bende onlara kızartma yaptım ama kendim için domates çorbası vede yanına boll yeşillik koyup kendim onu yedim...


Düşünün artık ne kadar dikkate aldığımı... İnşallah ilerleyen günlerde güzel sonuçlarını göreceğim...

Hoşça kalın...

17 yorum:

  1. abur cuburlar iyi kilo aldırıyor dikkat etmek lazım canım bol su ve bitki çayı içmeni tavsiye ederim, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef öyle :( insan ilk başlarda anlamıyor ama sonradan ortaya çıkıyor... Tavsiyen için teşekkürler inşallah uyacağım :)

      Sil
  2. Ahh canım zaten başımıza ne geliyorsa o akşam atıştırmalıklırdan geliyor en fazla 56 olan ben 60 olmuşum :( hemen harekete geçmek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yine sen 60 olmuşsun bendeki durum daha vahim ben 60 ıda geçmişim :( öhüü öhüüü

      Sil
    2. o 5kg bana 15 kg gibi geliyo giydiğim hiç bi şeyi yakıştıramıyorum :))

      Sil
    3. canım inan seni çok iyi anlıyorum :( aynı durum bende de vardı. Ama inşallah o fazlalıklardan kurtulacağım darısı da sana olsun....

      Sil
  3. Valla beni de akşam yemeyeyim deyip yatmadan 10 dk önce mide kıyılması eşliğinde yediğim tahin pekmez ekmek üçlüsü yaktı.Çenem de durmuyor ne olacak halim bilmem..Bende başlayıp bırakıyorum sürekli senin ki iyi geçer inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim inşallah iyi geçer...
      Zaten o çenelerimizin vede midelerimizin rahat durmaması yok mu bütün suç onların :) yoksa biz hiçç suçlu değiliz... :)

      Sil
  4. canm bi haftada karar verme çünkü ilk hafta hemen etkisini göstermeyior. ilk hafta vücdn alışma evresi.. bende abur cuburları kesersem pek bi güzel olacak :) başladık artk bırakmak yokk hadi fightinggg:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle başladık bir kere durmak yok yola devamm :)

      Sil
  5. offff,sorma şeker bu kilo problemi başa bela
    yaz da geliyor,iyice korku aldı beni, 10 kilo vermem lazım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa aynen öyle sende de mi 10 kilo fazlan var aynı sorun bende de var :(

      Sil
  6. zaten o tartıdaki kilom o günden beri sürekli aklımda gitmesi ne mümkün :(

    YanıtlaSil
  7. Diyete başlamayı düşünürsen alkali diyeti dene gerçekten iyi sonuçlar alabiliyorsun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdidlk düşünmüyorum ama düşünürsem aklımda olsun ilk o diyeti araştıracağım :) bilgi için teşekkürler...

      Sil
  8. hayırlı olsun. dur demeliyiz bu kilolara :)

    YanıtlaSil