14 Şubat 2014 Cuma

Sevgililer Günümüz Vede Kalpli Pasta

Tüm özel günleri kutlamaktan hoşlanan biri olan tokideki ses sizce bu günde bir şey yapmadan durabilir mi?... Efendim cıkksss mı?... Evet aynen öyle bende kendi çapımda kalpli bir pasta yaptım vede eşimle birbirimize hediyeler aldık :)

tokideki sesin sevgililer günü kutlaması,SEVGİLİLER GÜNÜ, özel gün, pasta, YAŞ PASTA, güzel masa, masa süslemesi, kalp, aile,

Masamız bu şekilde idi... :) Kalpli bir pasta yaptım... Biricik aşkım, sevgilim, hayatım için ona olan aşkımı belirtmek için kalp şeklinde bir pasta yapıp sonrada pembe ip ile ördüğüm kalbi de üzerine koyup ona kalbimi bir kez daha verdim...

tokideki sesin sevgililer günü kutlaması,SEVGİLİLER GÜNÜ, özel gün, pasta, YAŞ PASTA, güzel masa, masa süslemesi, kalp, aile,

Böylece bir 14 Şubat sevgililer günüde bu şekilde güzel anılar ile bitirmiş olduk :) Daha nice güzel vede özel günlerimizi de hep birlikte bu şekilde birbirimizle geçirmeyi Cenabı Allah nasip eder inşallah...

Hoşça kalın...

12 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor allah uzun ömürler versin size ki hep mutlu huzurlu yaşayın :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Allah razı olsun :)
      sevgiler benden size olsun...

      Sil
  2. allah daimi mutluluklar versın :) bende tokiden yazıyorum yeni blog açtım sayfama beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim amin inşallah :) tamam oldu geliyorum...

      Sil
  3. Allah aşkına "vede" değil "ve de" yaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyur buradan yak :) insanların hatasını bulmaktan hoşlanan ama kendi hatasını başkasının bulmaması için adını gizleyen korkak bir cins daha....

      Sil
  4. iki cocuktan sonra esler yogunluktan birbirini unutabiliyor.sizin gayretiniz ne guzel masallah
    zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynepçiğim çok teşekkür ederim :) ben genellikle bu tür özel günleri hiç atlamayı sevmem o sebepten mümkün mertebe ufakta olsa bir şey yapmak için uğraşırım :)

      Sil
  5. iki cocuktan sonra esler yogunluktan boirbirlerini unutabiliyorlar.sizin gayretiniz ne guzel masallah
    zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanirim ben elimde bastonlu bir nine olunca dahi böyle günleri kutlar olacağım :)

      Sil