19 Şubat 2014 Çarşamba

AYVA ÇEKİRDEĞİ MASKESİ

Merhabalar arkadaşlar,

Ev hanımları her ne kadar yatıyormuş gibi gözükse de bence bu hayatta en çok yoğun şekilde çalışanlar onlar... Yok çocuklardı, ev işleri idi, yemekti, okuldu derken zaman öyle hızlı şekilde akıp gidiyor... Eee kendine zaman harcamaya zamanı kalıyor mu peki?... Bazen evet ama bazen araya hobi işeri de girince cilt bakım olayını biraz ertelemek zorunda kalıyor... :(

Yaa sonra ne mi oluyor?... Sonra içindeki bakım yapma hissi yeter artık diye isyana geçiyor :) Vee kadın tüm işleri bir kenara koyup cilt bakımı ile uğraşıyor :)

Evet başlıktan vede başta ufaktan da olsa konu ile alakalı ufak bir başlangıçtan da anlayacağınız üzere bugün sizlere yine doğanın mucizesinden faydalanarak yaptığım bir cilt maskesini sizlerle paylaşacağım...

tokideki sesin ayva çekirdeği maskesi


Bu seferki maskenin adı ayva çekirdeği maskesi...

Maskeyi yapmak için, yarım çay bardağı suya, 7-8 adet ayva çekirdeğini ekledim.ertesi gün baktığımda suyun kıvamında bir değişiklik yoktu.çünkü çekirdekler oldukça minik. Bende bir gün daha bekledikten sonra baktığımda gördüm ki  kıvamı koyulaşmıştı. Yukarıdaki resimden de gördüğünüz üzere jelimsi bir su oluşmuş. Bence bu kadarı bile bir mucize....Doğanın gücüne hayran olmamak elde değil...

Bu jelimsi kıvamı önce bir güzel temizlediğimiz cildimize uyguluyoruz... Zaten cildimize uyguladıktan sonra hemen cildinizin gerildiğini vede elimizi cildimizde gezdirirken pürüzsüz şekilde kaydığını göreceksiniz... Bu maskeyi cildinizde 20 dakika bekletin daha sonra rahatsız olursanız ılık su ile yıkayın ama yok rahatsız olmam diyorsanız gül suyu ile cildinizi silseniz kafi olur...

Sonra nasıl bir değişiklik mi olacak?... Bu şekilde her gün özellikle geceleri yatmadan önce bu maskeyi uygularsanız bir haftanın sonunda göreceksiniz ki...Cildinizdeki lekelerin yok olduğunu ve cildinizin sıkılaştığını göreceksiniz. Ayrıca, eğer hassas bir cilde sahipseniz ve cilt bakım ürünlerine döktüğünüz paralarının cildinize herhangi bir geri dönüşümü olmadıysa, doğallıktan yanaysanız bu maskeyi kullanmalısınız. Ayva çekirdeği maskesi ile aknelerinizdeki belirgin düşüşe şahit olacaksınız.

Ben sonuçtan çok memnun kaldım yukarıdaki bardakta gördüğünüz karışımı bitirdim bir hafta sonra aynı şekilde yine o karışımdan bir daha uygulayacağım bakalım daha ne gibi etkilerini göreceğim...

Bence hazır ayva sezonu da kapatılmamışken bu maskeyi kesin deneyin, çünkü tamamen doğal olduğu için hiçbir yan etkisi yok o sebepten hiç bir şey kaybetmemiş hatta bakımlı, pürüzsüz ve aknelerde azalma olan bir cilt kazanmış olacaksınız...

Hoşça kalın...

8 yorum:

  1. Aslında hiç bir şeyi atmamak lazım her şeyin bir yararı var.
    Ama cilt bakımı hiç bana göre değil.
    Başkalarına sorsan güzel cildim var.
    Bana sorsan eh kötünün iyisi :)
    Hiç öyle kozmetiklere para falan vermem versemde en fazla iki kullanırım kalır :)
    AMa bu iyimiş aslında çekirdekleri biriktirmek lazım.
    Sevgiler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kozmetiklere bende mümkün mertepe para vermem ama bu şekilde doğal tedavi yöntemlerini çok sever ve sık sık kullanırım :)
      sevgiler benden sana olsun...

      Sil
  2. Bende ilk gördügumde cok sasirmistim.cekirdeklerin sayesinde suyun boyle jel haline gelmesi gercekten doganin bir mucizesi.
    Bende uyguladim ve memnun kaldim..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle doğanın bir mucizesi :) teşekkür ederim sevgiler benden san olsun...

      Sil
  3. Ben de deneyeceğim.Paylaşım için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  4. ----------Oooo-----
    -----------(----)------
    ------------\---(------
    -------------\_)------
    ----oooO----------
    ----(----)-----------
    -----)---/-------
    -----(_/--------
    Sayfada gezindim :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adım adım sayfamda gezindiğin için teşekkürler :)

      Sil