5 Aralık 2013 Perşembe

Breathe Right Ürünü Hakkındaki Yorumum

Breathe Right paketi bana fikrimühim tarafından gönderildi... Ben bu ürünün reklamını sık sık televizyonlarda görüyor ve her gördüğümde eşime takılıyordum ''Canım bu paketten sanada alsak mı acaba?.. Belki böylelikle sen horlamaktan, bende senin horlaman yüzünden uykusuz kalmaktan kurtulmuş olurum'' diye ama tabiki tüm horlayanlarda olduğu gibi horladıklarını hiç bir zaman kabul etmeyerek ''Hadi oradan ben hiç horlamam ki'' derdi... :) Ve konuyu orada kapatırdı...

Fikrimühim bana mail ile breathe right kampanyasına katılmak istiyor musunuz? Dediğinde çok şaşırdım ve sevindim sanki içimi okudu diye :) Kampanyaya hemen dahil oldum... Ve paketim geldi...

tokideki sesin Breathe Right Ürünü Hakkındaki Yorumu

Yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere pakette bir çocuklar için, bir tanede yetişkinler için olmak üzere iki paket vardı. Ve ayrıca eşe ve dosta dağıtmak içinde içinde ikişer tane olan 5 tane numuneler vardı. Bir tanede, hemen gelir gelmez buzdolabında oğluşlarım resimleri ile yer alan bir çerçeve magnette vardı. :)

Yetişkinler için olanı eşime kullandım... Eşim ilk başta her ne kadar ''Hiç bir faydası yok dersede'' zamanla oda anladı ki gerçekten de çok faydalı, bir kere horlaması kayboldu, sonrasında her sabah kalktığında burnu tıkalı olarak kalkıyordu artık burnu tıkalı şekilde değil aksine burnu açık şekilde uykudan kalkıyor...

Çocuklar için olanı ise tamda kuzucuklarımın grip rahatsızlığında olduğu bir anda paketin gelmesi, bizim işimize yaradı :) Ve onuda çocuklara kullandım.

tokideki sesin Breathe Right Ürünü Hakkındaki Yorumu

Hasta olan kuzucuklarım geceleri sık sık nefes alamadıkları için uyanıyorlardı. Ama bu bantları kullandıktan sonra artık uyanmadan misler gibi mışıl mışıl bir uyku çektiler...

Eee tabi ki bu sayede bende eşimin horlamasının kesilmesi ve çocuklarda deliksiz bir uyku uyumasından sonra rahat bir uyku çekebildim... :)

Bunun üzerine birde hayır dua hiç fena olmaz diyerek numunelerin 4 tanesini elime alıp Efeyi ana okulundan almaya gittim... Kapıda çocuklarını almak için bekleyen annelere yüksek sesle: ''Hanımlar aranızda eşi, dost yada kendinde geceleri nefes almada rahatsızlık çeken var mı?..'' diye sorduğumda oradaki annelerden hemen hemene yarısı ya bende var dedi, ya eşinde, yada çocuklarında olduğunu belirttiler onlardan ilk 4 kişiye çocuklarında olanlardan hariç yetişkinlerde var diyenlere dağıttım. Çünkü numunelikler yetişkinler içindi...

Bir tanesini de sonuçtan memnun kalan eşim iş yerine müdürüne vermek için götürdü...

Sonuç olarak ise benim verdiğim veliler çok güzel geri dönüşümlerde bulundu... Hepside sonuçtan çok memnun ve onlarda bundan sonra birer paket almayı düşünüyorlar... Ama eşimin müdüründen bir sonuç gelmedi. Bakalım ondan nasıl bir sonuç gelecek o memnun olacak mı?.. Sonucu merakla beklemekteyim... :)

Son olarak ise teşekkürler fikrimühim, teşekkürler breathe right... Senin sayende rahat bir uyku uyuyabildik...

Hoşça kalın.

4 yorum:

  1. aa çok iyiymiş yaa.Demek faydası oluyor.O zaman denemek lazım tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çok faydası var biz ailecek bayıldık hatta bir ara kendimde denedim acaba gerçekten de nasıl bir etki yaratıyor diye ama gerçekten de takar takmaz burun kanalların sanki açılıyormuş gibi bir his yaratıyor :)

      Sil
  2. ben yıllardır kullanıyorum cidden çok güzel ve etkili!

    YanıtlaSil