4 Ekim 2013 Cuma

ÇİĞ KÖFTE SETİ ÜRÜNÜ HAKKINDAKİ YORUMUM

Hayırlı cumalar sevgili okurlar, bugün sizlere bir ürün hakkındaki şahsi düşüncem vede yorumumu yapacağım...

Biraz geç kalınmış bir post ama ancak fırsat bulabildim çünkü şuaralar o kadar çok paylaşacağım şey var ki hangisinden başlasam nasıl yapsam bilemiyorum... Bende o sebepten akışına bıraktım boş olduğum zamanlarda içimden hangi konu hakkında yazmak geliyorsa o konu hakkında yazıyorum :)

Bu gün arşivdeki resimlere bakarken bu resimler gözüme takıldı :) Sonrasında ''hımmm ben bu ürün hakkında da post yapmayı düşünüyordum'' demi diye konuştum... Yok yok delirmedim arada öyle oluyor kendi kendime konuştuğum :)) Hatta bazen öylece dalar giderim o an vücudum oradadır ama aklım başka yerdedir :)) O sebepten böyle şeyler tokideki ses için gayet normal... Sizlerde zamanla beni daha iyi tanırsınız :))

Farkındayım çenem yine düştü :)...Tamam tamam  sustum asıl konuya geçiyorum...

TOKİDEKİ SESİN ÇİĞ KÖFTE SETİ ÜRÜNÜ HAKKINDAKİ YORUMU

Yukarıdaki resimde de gördüğünüz gibi bağdat baharatın çiğ köfte seti hakkında yazmak istiyorum... Biz bu seti aslında yazın kullandık...Ondan sonrada bir daha almadık :))

Beni yakından takip edenler bilir ki benim kocacığın da bir çiğ köfte yapma merakı var arada bizlere yapar hatta şunu belirtmem gerekiyor ki eli bayağıda alıştı :)) Öyle ki kocacığımın kendi yaptığı çiğ köfte bu setten bence çok daha iyi...

Setin içinde olanlar, baharat karışımlı çiğ köfte bulguru, acı biber salçası ve nar ekşili sos içermekte... Hımmm birde bir çift yoğurmak için eldiven. Paketin üstünde yazana göre tüm bu karışımları karıştırıp yoğurun yazıyor. Kocişkoda aynısını yaptı sonuç olarak ise, Yenmeyecek kadar kötü değil hatta öyle ki eğer acıyı çok seviyorsanız size göre iyi dahi sayılabilir. Çünkü biz genellikle çiğ köfteyi çocuklar ile birlikte yediğimiz için çok acı tercih etmiyoruz. O sebepten bizim damak tadımıza hitap etmedi.

TOKİDEKİ SESİN ÇİĞ KÖFTE SETİ ÜRÜNÜ HAKKINDAKİ YORUMU

Çiğ köfteyi bir çok yörede lavaşla tüketiliyor biliyorsunuz o sebepten bizde hazır köfte harcı olur da hazır lavaş olmaz mı diyerek marketten hazır lavaştan da alıp afiyetle yedik :)

Yukarıda bizim damak tadımıza tam hitap etmedi dedim ama sakın yanlış anlayın hiçte yemedik demiyorum... Çünkü bizler bir çiğ köfte canavarları olarak çiğ köftenin her türlüsünü yeriz:)) ağzımız yanarak ''öf öff'' diye diye yedik :)) Alttaki resimde de gördüğünüz gibi kocişkonun çiğ köfteyi hiç görmemiş gibi saldırdığı andan bir kare :))

TOKİDEKİ SESİN ÇİĞ KÖFTE SETİ ÜRÜNÜ HAKKINDAKİ YORUMU

Çiğ köfte yapmak gerçekten de emek isteyen bir geleneksel lezzetimiz, sizlerin emek harcayacak zamanınız yok yada el ayarınız tutmuyorsa bu lezzeti bir tadın. Hatta biz bilmediğimiz için acı biber salçasının hepsini harcın içine boşaltmıştık o sebepten acı ayarı bize göre biraz aştı :) Sizler aynı duruma düşmemek için önce biraz koyup tadına bakın eğer ki halen acı değilse diğer yarısını da sonra koyun ama yok o şekilde iyi ise diğer yarısını hiç koymayın ki sizlerde bizim düştüğümüz hataya düşmeyin :)

Hoşça kalın.

19 yorum:

  1. Çifköfte deyince hemen geldim:)) benim merak ettiğim. Üzerinde etli yazıyor çünkü Bağdatın setini ben de merak edip almak isityordum, çok ben de yiyemiyorum ama millet kızıyor, bunun özelliği acısında zaten diye. Neyse kısacası yorumunuz bana tam olarak merak ettiğim şeyi anlattı... Ben de kendim yapıyorum, hatta babam doğuludur, o çok daha güzel yapar etlisini, etsizini de ben fena yapmam arkadaşlar sürekli isterler. Bu güzel yorum işime yaradı;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için teşekkürler canım :) evet sein üstünde etli yazıyor ama ben çiğ et yemeyi ne çocuklarıma nede kendime yedirmek hiç içimden gelmediği için biz et kullanmadan yaptık :) ben etsiz olanına bayılıyorum.... :)

      Sil
    2. etsiz tarifini nasil yaptiniz soylermisiniz

      Sil
    3. Bağdat baharatın çiğ köfte seti olanı mı? Yoksa kendi yaptığımız çiğ köfte tarifini mi sordunuz? Anlayamadım...

      Sil
  2. ben de severim çiğ köfteyi yorumun benim de işime yaradı sevgiler arkadasım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler arkadaşım sevgiler benden sana gitsin :)

      Sil
  3. Benim bir arkadaşımda bunu denediğini anlatmıştı,onlar çok beğenmişler ama ben henüz denemedim.Türkiyeye dönünce artık :) Sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım zaten bizim beğenmediğimiz konu farkında isen sadece acılığı oda ilk olarak denememizde hepsini birden boşaltmamız yüzünden o yüzden zaten dedim eğerki acı seviyorsanız beğenebilirsiniz yada acı biber sosunun hepsini boşaltmayın diye... Yoksa kıvamında bir sorun yok çokta güzel tutuyor.
      sevgiler benden sana olsun canım :)

      Sil
  4. setiydi lavaşıydı zaten hazırı daha ucuza gelir eminim ama ben bunu set etli çiğköfte yapmak için sanıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etlisi içinde var normal etsizi içinde var senin tercihine kalmış... Ayrıca bu set bence kalabalık aileler için çok uygun vede ekonomik hazır aldığında çok az olur ama bu şekilde yaparsan bir sürü oluyor hatta biz iki gün yedik :) de ancak biterebildik....

      Sil
    2. Merhablar ben bağdat in etli cig kofte setini aldım ama etli yapmak istemiyorum etsiz yapsam olur mu siz denediniz mi

      Sil
  5. bende denemiş ama çok beğenmemiştim.en güzeli kendin yapacaksın bana göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette en güzeli kendi elinle yaptığın olur ama dediğim gibi çiğ köfte yapmak zaman işi o sebepten bu set zamanı olmayan yada uğraşmak istemeyenler için çok güzel bir fırsat :)

      Sil
  6. Bağdat etli çiğ köfte setini uzun yıllardır kullanırım çok memnunum

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir blog takip listeme alıyorum yazı için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür ederim. Bloğuma hoş geldiniz...

      Sil
  8. etli çiğ köfteyi sevmiyorum sahte olacak:) herkes yapamıyor malesef helede hazırı o an'ı kurtarır işte .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle hazırı en kolayı. Etli çiğ köfteyi bende sevmiyorum canım. :)

      Sil