1 Ağustos 2013 Perşembe

PONPONLU KIRLENTİM

Ponponlu kırlentim, bu tarz kırlentleri nette sürekli görüyordum. O ponponların yastığa ayrı bir hava katıp şıklaştırdığını hep düşünürdüm bu sebepten denemek istiyordum... Ama bir türlü yapamamıştım, yapamama sebebim ise ya fırsatım olmadı yada cesaret edemedim hadi güzel bir şey olmazsa diyerek....

Bir gün aklıma  ''bu tür kırlenti neden bir değerlendirme çalışması olarak yapmayayım ki diye'' aklıma geldi... Eeee aklıma geldi bir kere dururmuyum sizce ''cıkss'' elbette durmam :) hemen evde olan malzemeleri, ip makas iğne ipliği kaptığım gibi gelip çalışmalara başladım...

Kırlent kılıfını, Emir 'in kullanmadığı tişörtünden yaptım bakın ponponsuz hali...

tokideki sesin ponponlu kırlenti

İlk olarak bu şekilde bir şey ortaya çıktı, bu şekilde de kullanmak hoşuma gitti o sebepten o gün ponponunu yapmadım. Bir gün bu şekilde kullandım ama yok ponpon takmak aklıma girdi bir kere illaki yapmam lazım :) Sonra yine ani bir karar ile yapmaya başladım..

Vee sonuç olarak bu şekilde bir şey ortaya çıktı...

tokideki sesin ponponlu kırlenti

Ponponları biraz büyük olmuş ama yinede bizim çok hoşumuza gitti :) Bu kırlenti Efe kaptı bile çizgi film izlerken onun üzerine yatarak çizgi filmini izliyor. Ama bu duruma Emir pek memnun olmadı oda istiyor. Anlaşılan bir tanede Emir için yapmam gerekiyor...

Buda arkadan gözüküşü...

tokideki sesin ponponlu kırlenti

Sizce nasıl olmuş, güzel olmuş mu bir dahasına eklememi yada çıkarmamı istediğiniz bir yeri varsa söyleyin... Çünkü sizin fikirlerinizde benim için önemli. :)

Hoşça kalın.

16 yorum:

  1. Cok sevimli olmuss gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Ponponlar çok güzelleştiriyor yastıkları :) Güle güle kullanılsın, ortasına ne olabilir diye düşündüm, belki tığ işi biliyorsan bir küçük motif eklenebilirse boş gözükmez belki ;) Yine de karar senin, böylesi de çok güzel...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, evet olabilir kim bilir belki bir gün onuda denerim :))

      Sil
  3. ayy canım benim çok güzel olmuş kırlentin kılıfını tişörtten yapmanda ayrı bir başarı ellerine sağlık güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  4. ponponlara bayilirim coook guzel olmuslar

    YanıtlaSil
  5. daha ne olsun mis gibi olmuş işte
    sen ikinciyi yapmaya koyul:)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş. Vallahi ponponu nerede kullansan güzellik katıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle ponpon cidden çok güzel birşey... teşekkürler :)

      Sil
  7. ayy ne güzel uğraşıyorsun bunlarla böyle.ellerine sağlık.çok tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) evet böyle şeyler ile uğraşmak benim çok hoşuma gidiyor tıpki bana terapi gibi geliyor....

      Sil
  8. şeker olmuş şeker.hem de geri dönüşümden !daha ne olsun!ellerine sağlık ve güle güle kullan.sevgiler...

    YanıtlaSil