4 Ağustos 2013 Pazar

EMİR'İN DİŞ APSESİ

Hayırlı akşamlar kızlar, nasılsınız?... Beni sorarsanız Efe'nin yanağının morarması tam olarak iyileşmeden Emir'in dişi apse yapmış... :( O sebepten moralim de bozukluk söz konusu....

Cuma günü akşam üzeri kuzum 'anne dişim ağrıyor' dedi bende dişine baktığımda azı dişi çürümüş ve o çürüğün içine bir tane pirinç tanesi girmiş onu kürdanla çıkartıp oğluşuma dişini fırçalattım ve kuzum o şekilde akşam yattı... Biz sahura kalktığımızda Emir'im tekrar 'anne dişim ağrıyor' diyerek ağlı yarak kalktı baktım ki yanağında hafif şişlik var herhalde dişi apse yaptı diyerek bir aspirin içirip daha sonra ise tuzlu su ile gargara yaptırdık.. Ağrısı biraz hafiflediği için tekrar yattı sabah kalktığında yanağı aynen bu şekilde idi... :(

tokideki sesin diş sorunu

Kuzucuğumun bu halinide görünce iyice korktuk bu tuzlu su ile geçecek gibi değil diyerek hemen diş merkezinin acilinine gittik...

Acilde doktoru beklerken hali...

tokideki sesin diş sorunu

Oğluşum dişinin çekilmesinden korkuyor, ama diğer taraftan da diş ağrısı canını çok yaktığı için 'anne bir kere acıyacak ama sonra tamamen kurtulacağım demi' diyerek biran önce kurtulmayı bekliyordu.

Doktor bizimde tahmin ettiğimiz üzere dişinin apse yaptığını ve bu apsenin inmesi için ona (Augmentın) antibiyotiğini verdi. 'Bunu kullanın apsesi insin indikten sonra getirin çekelim' dedi...

Şimdilik yanağındaki şişlik biraz olsun indi antibiyotiğini halen içirmekteyim inşallah en yakın zamanda kuzucuğumun bu çürük dişinden kurtulur da bizde oda rahat bir nefes alabiliriz...

Hoşça kalın.

14 yorum:

  1. Geçmiş olsun yakışıklı oğluşuna...
    Agumnetin Bıd kullandım ben geçn sene biraz ağar bir ilaçtır ama apseyi hemen tedavi eder...
    ALLAH acil şifalar versin canım...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım çok sağol inşallah biran önce geçer... Evet bizim kullandığımız ilaçta o agumnetin bıd... Sevgiler benden sana gitsin.

      Sil
  2. sadece kizlar mi cok ayip erkeklere aksam hayirli olmasin mi yani :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amam benim bloğumu takip edenler genellikle kızlar olduğu için öyle dedim :) tamam o zaman düzelttim bloggerler olsun...

      Sil
  3. çok geçmiş olsun bu aralar dişlerimle uğraştığım için çok iyi anlıyorum minik Emir'i Allah şifa versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım inşallah biran önce geçer...

      Sil
  4. çok geçmiş olsun küçük paşaya umarım çabuk geçer :)

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun arkadaşım. Nasılda şişmiş. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet öyle çok kötü şişti ama şimdi daha iyi antibiyotik iyi geldi...

      Sil
  6. ayy nasıl da şişmiş öyle.canı çok yanmıştır.geçmiş olsun...

    YanıtlaSil