4 Temmuz 2013 Perşembe

TILDIZ TİLBE KONSERİNE GİTTİK!..

Ankara shopping festival, dünkü yayınımda da yazdığım gibi dün akşam Yıldız Tilbe vede Kubat konserine gittik!...

İsterseniz size ilk olarak o konsere ne zorluklarla gittiğimizden bahsedeyim :) saat 18.30 da kociş eve geldi... Önce hep beraber bir akşam yemeği yedik daha sonra ise hazırlanıp yola koyulduk. Çiftlik kavşağında öyle bir trafik var ki anlatamam arabalar resmen kanı gibi hareket ediyor... Dur kalk şeklinde yolu bitirdik, normalde 20 dakikada gideceğiz yere tam tadıma 45 dakikada ancak varabildik...

Nihayet konser alanı olan eski hipotruma gidebildik... Eee birde sen araba park edecek yer bulama oldumu bir sorun daha ben iyice gerildim... Hatta bir ara ' yaa boş ver geri dönelim sıkıldım artık konser filan istemiyorum' diye su koyuverdim dahi olmuştur... :) Her neyse benim akıllı kociş allem etti, kallem etti arabaya park edecek yer buldu ( haa bu arada park ettiği yerde bir kaldırımın üstü oldu, ama bakın aramızda :) )

Sonunda konser alanına gittik... Daha konser başlamamış bizde fırsattan istifade etraftaki çadırları gezdik... Hatta hepsini gezemedik bile o kadar çoktu ki, uzayıp gittiği için daha fazla gitmeyelim konser başlar diye yarıda kesip birer dondurma yedikten sonra geri döndük. Zaten biz alana girerken sunucu Kubatı sundu... Kubat sahneye çıktı...


 Fotoğraflarımız yine sahnenin yüksek ışık sistemi vede yakınlaştırma özelliğinin olmaması yüzünden biraz bulanık ama siz alıştınız bu duruma artık... :) diyerek sözü fazla uzatmıyorum.

Kubatın şarkılarına hep birlikte eşlik ettik... Sonra benimkilerin karnı acıktı, mızmızlanmaya başladılar... Bizde Kubatı pek sevmediğimiz için Yıldız çıkana kadar, tekrar satış çadırlarının oraya gidip kuzucuklara köfte ekmek aldık... Tekrar döndüğümüzde ise kubat sahneden inmiş Yıldız bekleniyormuş... Veee o kendine has yorumu vede dansı ile benim tabirim ile çılgın kadın sahneye çıktı!... Tüm seyircileri öyle coşturdu vede öyle eğlendirdi ki... Bizim oraya gelene kadar yaşadığımız stresi üzerimizden attı... Hatta şarkılarını canlı canlı Yıldız Tilbe eşliğinde yüksek sesle söylemek bana çook iyi geldi... :)


Yıldız Tilbenin özellikle kendine has olan danslarına bayılıyorum :) Bir harika yaa... Bu kadın cidden çok çılgın vede eğlenceli, haaa birde hiperaktif bir dakika durmadı sahnede bir o köşe bir bu köşe dans ederek koşturdu durdu...


Bizimkilerin coştukları sırada çekilmiş bir kare...



Efe ile ama evlisin şarkısını söylerken anda çekilmiş bir kare...

Dün akşam eve döndüğümde ise saat gecenin 24.00 olmuştu... Orada iken hiç yorgunluk yoktu ama eve gelip oturduğumda anladım ki, gerçekten de çook yorulmuşum... Ayaklarım sız sızlıyordu :) Ama yinede her şeye rağmen, bence değdi... Çünkü çok güzel bir gece geçirmiş olduk.

 Hoşça kalın...

6 yorum:

  1. kendim gitmiş gibi senin adına sevindim
    çok severim yıldız tilbeyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) Allah razı olsun...

      Sil
  2. bayılırım bende yıldız tilbe'ye ne güzel bir akşam olmuş,maşallah size:)

    YanıtlaSil
  3. insan böyle eğlence molaları verince kendine, yeniden şarj oluyor. İyi etmişsiniz konsere gitmekle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen öyle oluyor... Ayrıcada teşekkürler :)

      Sil