26 Temmuz 2013 Cuma

PARMAK ARASI TERLİK SÜSLEME

Hayırlı cumalar bloggerler, Allah'ın rahmeti, bereketi ve selamı üzerinize olsun....

Ben bugün sizlere değerlendirme, dıy, yenileme ve tabiki kocişkonun tabiri ile delilik, çılgınlık çalışmalarımdan birini daha paylaşmak istiyorum :)

Her ne kadar kocişko benim böyle şeylerle uğraşmamı bazen abartılı olarak görüp 'çılgın kız büyü artık böyle şeyler ile uğraşıp durma' dese de ben yine yapmadan duramıyorum... Buradan kocişkoya sesleniyorum, (çünkü biliyorum ki arada oda bloğuma girip benim yazdıklarımı okuyor) 'ama canım bunlarda benim hobilerim bir şeyler yapmak uğraşmak bana iyi geliyor lütfen bunu anla artık :('

Evet koçişkoya ufakta olsa bir sitemden sonra kaldığımız yerden devam edelim... Ne demiştim, bir sürü adı olan yeni bir yenileme çalışması paylaşacağım demiştim... İşte o yenileme çalışmalarımdan bir başka çalışma olan parmak arası terlik süsleme....

tokideki sesin terlik süslemesi

Bu şekilde düz sade olan bir terliğe ufakta olsa bir şey ekleyerek sadelikten kurtarmak istedim...

Veee beyaz dantel ipi ile halkaları örerek terliğime ekledim...


tokideki sesin terlik süslemesi
Nasıl olmuş mu kızlar, sizce hoş olmamış mı? eski halinden daha güzel değil mi? Fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim...

Şimdi de size ayağımdaki halinin resmini koyuyorum birde bu şekilde bakın nasıl olduğuna...

tokideki sesin terlik süslemesi

Hoşça kalın.





20 yorum:

  1. Kız ne güzel olmuş,valla bravo.ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. kim?... o ben miyim?... Ayy bak şimdi utandım :)
      teşekkürler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. teşekkürler elbette yola devam beni hiçbir şey yolumdan alıkoyamaz :)

      Sil
  4. güle güle kullan yeni halini olmuş olmuş ben beğendim

    YanıtlaSil
  5. Bencede güzel olmuş canım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  6. cok shik olmus,guzellllll uye oldum sizi de bekliycem rustemovasona.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) üye oldum bile :)) sevgiler...

      Sil
  7. süper yaaa çok cici olmuş güle güle kullan, ama beyaz çabuk kirlenir o zaman ne yapacaksın, siyah olsaydı dahamı çarpıcı ve uzun ömürlü olurdu acaba, evde kullanılacaksa beyazda güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) hayır evde değil dışarıda kullanacağım ama benim ayakkabılarım o kadar çabuk kirlenmiyor genellikle bir yere giderken araba ile gittiğim için toz olmuyor... Zaten bir müddet sonra ben sıkılırım başka şekilde değiştirim :)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş bu yenileme.Güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Bence çok iyi olmuş güle güle giy:)

    YanıtlaSil