12 Haziran 2013 Çarşamba

OKUMA BAYRAMINA HAZIRLIK (NASRETTİN HOCA VE KALEM KOSTÜMÜ)

Yarın yapılacak olan okuma bayramında, canım oğlum Emir, Nasrettin Hoca olacaktı. Bende onun için sakal ve kavuk yapıp babasının siyah gömleği ile cübbe ve şalımdan da kuşak yaptım... :))

TOKİDEKİ SESİN ÇOCUK FAALİYETİ

Akşam prova yapıp resmini çektik :) Nasıl olmuş mu?  Bugün ise kıyafetleri ve onun yanında tahta sofra, tahta kaşık, tabak, yatak ve yastığını da öğretmene teslim ettik yarınki gösteri için hazırlık yapacaklar :)

Büyük bir heyecanla yarını bekliyoruz... Yarın sadece Nasrettin Hoca olmayacak ayrıca hint dansı vede kora da şiirler ve şarkılarda söyleyecek.... Bana ne oluyorsa oğlumdan çok ben heyecanlıyım. :) Sanki yarınki gösteriyi oğlum değilde ben yapacakmışım gibi... Bu duygu sanırım tüm annelerde oluyor... Yoksa yanılıyor muyum?...

Sakalın yapılışı... Önce beyaz bir bez ile Emir'in suratında göre sakal ve bıyık kısmını ayarlayıp, ağız boşluğunu oluşturup kestim. Daha sonra ise üzerine pamuklar yapıştırdım. Son olarak ise arkaya da bir ip geçirdim ki arkasına bağlayayım diye... Bakınız altta da gözüküyor... 

TOKİDEKİ SESİN ÇOCUK FAALİYETİ

Öğretmenin çok hoşuna gitti... Oğlu şuma 'tam bir küçük Nasrettin Hoca olmuş' dedi :)

TOKİDEKİ SESİN ÇOCUK FAALİYETİ

Oğlumun sınıf arkadaşlarından birinin görevi ise kalem olmakmış... Annesi 'ben kalem yapamam' deyince canım oğlum bizim eve getirmiş 'benim annem yapar' diye...:) Eeeee kuzucuğum yufka yürekli ve yardım sever, arkadaşına yardımı dokunsun istemiş onun bu hevesi hiç kırılır mı? Onun hevesini kıracağıma kafamı kırayım daha iyi... O sebepten bende arkadaşına, olan malzemeler ile kalem yaptım. Bakınız altta da yaptıktan sonra giydirdiğim de çektiğim resim var... Gerçi üzerine sonradan ufak tefek değişikler yaptım ama onun resmini çekmeyi unutmuşum. Neyse artık yarınki gösteride bol bol resimlerini çekip kameraya alırım... Okuma bayramı içinde ayrı bir post hazırlarım. O zaman görürsünüz...:)

TOKİDEKİ SESİN ÇOCUK FAALİYETİ

Bizden haberler şimdilik bu şekilde okuma bayramı için sürekli bir çalışma ve koşturmaca halindeyiz... Hayırlısı ile yarını da bir atlatabilseydik karneleri alınca, inşallah bütün yorgunluğumuzu unutup mutlu olacağız....

Hoşça kalın...

3 yorum: