8 Haziran 2013 Cumartesi

ESMA-ÜL HÜSNA'NIN ESRARINI OKUDUM

Yazar:Mehmet Arlı


Sayfa Sayısı: 253

Baskı Yılı: 2010

Yayınevi: Tuva Yayınları


TOKİDEKİ SESİN OKUDUĞU KİTAP

Esma-ül Hüsna'nın Esrarı, bu kitabı aslında daha önceden okumaya başlamıştım ama araya başka kitaplar girince bu kitabı bir türlü bitirememiştim. Ama aklımın bir köşesinde bu kitabı okumak sürekli duruyordu, ilk fırsatta okumak istiyordum... En son sonsuz nuru bitirdikten sonra, elimin boş kalmasında bu kitabı okumaya tekrar başladım.

Veee bitirdim... Kitabın konusu ise isminden de anlayacağınız üzere Allah'ın 99 isminden bahsediyor. Her ismi tek tek önce ne anlama geldiğini, daha sonra Kuran'ı Kerimde nasıl geçtiğini ayetle birlikte gösteriyor. Ve son olarak da o ismi ne kadar telafüz edersek ne gibi hikmetleri ve faydası olduğunu anlatıyor.

TOKİDEKİ SESİN OKUDUĞU KİTAP

Kitabın arka kapağında yazanlar, kendisinden başkasına secde edilmesini apaçık şirk oluyorken, nasıl oldu da Alla hu Teala (cc) Hazreti Adem 'e secde edilmesini emretti?
Secde edilecek mertebeye erişen ''Hazreti İnsan''da hangi esmalar ne şekilde tecelli ediyor?
Esmalardaki sırlar ve olağanüstü güçler neler?
Kerametlerin ve mucizelerin esmalarla bir ilgisi var mı?

Bu kitap, benim çok hoşuma gitti. Bundan sonra sürekli elimin altında olacak, çünkü bundan sonra her fırsatta esmaların anlamına bakıp tespih çekeceğim. Sizlerinde okumanızı tavsiye ederim ... Çünkü bu kitap bir kere okuyup sonra bir köşeye koyacağız kitap türünden değil aksine sürekli elimizin altında olup Esma-ül Hüsnalara  bakarak sık sık telafüz etmemiz gereken bir kitap türüdür.

Hoşça kalın...

21 yorum:

  1. paylaşımın için allah razı olsun.Bu sene özellikle bu konunu üzerinde çok durmuştuk.Aynen dediğin gibi sürekli elinin altında bulundurup okumak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım asıl Allah senden razı olsun böyle güzel yorum bıraktığın için.

      Sil
  2. güzel paylaşımınız için teşekkürler...Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok faydalı kitaplar bende de farklı bir yazarınki var.özellikle tesbih çekmek istediklerimi cep tel.kaydettim işte,yolda falan daha kolay oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle çok faydalı kitap genellikle herkesin elini altında bir tane olmalı. Senin fikrinde güzel pratik çözüm:)

      Sil
  4. bu yazarın değil ama annemde olan başka bir yazara ait kitaptan bende defterime not almıştım.okula giderken her gün okuyorum (dolmuş tutmadığında).her şeyden önce çok rahatlatıyor beni ve o günü daha emin geçiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yapıyorsun çünkü bu isimle gerçekten de çok mucizevi birer isimler sık sık telafuz etmeliyiz...

      Sil
  5. sonsuz nuru ben de okudum cnm hatta şu an hastanedeki arkadaşlarda sırayla geziyor kitap.tayin olup giden bir arkadaş sabah namazına nasıl kalkılır adlı kitabı hediye etti ,daha başlayamadım sınavlarım geçen hafta bitti çok yoğundum.ama en kısa zamanda başlamak istiyorum bu kitaba çünkü faydalı olacağına inanıyorum bana.sevgiler iyi okumalar arkadasım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence kesin faydalı olur bende o tarz bir kitap almayı düşünüyordum. Bence biran önce başlayın...teşekkür ederim sanda iyi okumalar canım.

      Sil
  6. İçinde isminlerin yanı sıra kutucuk içinde harfler ve rakamlar var ne demek oluyor? Bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turk kitabevi'nin bu günlerde televizyonda yaptıkları bir kitap reklamı dikkatimi çok çekti, kitabın ismi ESMAUL HUSNA'NIN ESRARI mesela reklamda kim 100 defa allahın bu ismini okursa böyle olur 157 defa falan ismi okursa böyle olur, 84 defa falan ismi okursa ruyansında 40 gün sonra birini görür, kısmeti açılır, hayatı kolaylaşır vsl vsl gibi kur'an ve sünnette hiç aslı olmayan dua ve zikirlerden bahsediyorlar çok dikkatimi çekti kitabın içiriğinide gösteriyorlar, içinde harflerden isimlerden ve numaralardan oluşan kareler, çemberler, üçgenler bana bir şey hatırlattı ve biraz önce internette bu kitabı araştırdım, ve internet sitelerine rastladım, site sihir ve buyu sitesi, gizli ilim dedikleri şey sihirdir, karı ve kocayı ayırma sihri, birini kendine aşık etme sihri gibi sihirler yüzlerce sihir yer alıyor, çok dikkat edin bu kitabın içinde büyü , sihir, ve cinlere dua ve ibadetten başka hiç bir şey yok, bu kitabı okumayın dediklerini yapmayın bu tuzağa düşmeyin vAllahi sadece kendinize ve diger insanlara zarar verirsiniz, aldatanlar sizi allah ile aldatmasınlar, kitabın içindeki ayetler hadisler hep aldatma niyetiyledir, buyuculer sihirbazlar artık her meydanda rahatlıkla cirit atmaya başladılar, bu da muslumanların cehaletinden kaynaklanıyor !!!
      eğer farkına varmadankitaptaki büyüleri yapmışsanız başınız belada demektir Rukye yani Kur'an'la tedavi olmanız gerekebilir....
      lütfen uyarımı dikkate alın Allah rızası için bu paylaşımınızı da kaldırın, gerekli uyarıyı yaparak...

      Sil
    2. o kitabı ben büyü yapmak niyeti ile okumadım okumamda Allah'ın 99 ismi olduğu için okudum... Ve bence Esmaül hüsnayı bu tarz olayla bağdaşlaştırmak asıl cehalettir. Allah'ın isimleri o kadar mübarek vede kutsaldır ki ben onları okurken çok heyecanlanarak okurum.... Öyle büyüdür, faldır benim hayatımda bu zaman kadar hiç girmedi bundan sonrada giremez. Ben yayınımda büyü yapın yada ben yapıyorum demedim. O sebepten yanlış bir şey görmüyorum. Hımmm bu arad tesbih çekmek büyü yapmak değildir bunda unutmayalım.

      Sil
    3. şeytan her zaman sağdan yaklaşır... şuanda tipik bir örneğine şahit oluyoruz... al sana bu büyüdür şirktir diye açıkça söyleyecek değil...cehaletten Allaha sığınırım... büyücülerin ne tip numaralar yaptıklarını bilseniz böyle konuşmazdınız.. durup duruken elin blogunda bir sene önce paylaştığı birşeye neden yorum yapayım...ben Allah rızası için uyardım..ve sizin büyü yapın demenize gerek yok. direk büyü tarifi yapan bir kitabı başucu kitabı olarak tavsiye ederek vebal altına girdiğinizin farkına varın..... ya da varmayın çok önemli değil ben uyardım zilzal suresinde "zerre kadar iyilik ve zerre kadar kötülük" ifadesini iyi düşünün. bir zerre kadar bu tavsiyenizin birinin başına bir şey gelmesine vesile olmasının uzak bir ihtimal olmadığını bilin.

      Sil
    4. Fal, Sihir, Buyu, Celp, Tehsir gibi seyler dinen caiz deildir ama Vefk, Muska tasimak caizdir
      Esmaul husna, yani allahin 99 isimlerinden yararlanabilmeniz mumkun...
      el-Bakara Sûresi, 31. ayet
      el-A'raf Suresi, 180. ayet
      el-Kehf Suresi, 110. ayet
      el-Hasr Suresi, 24. ayet... ;)

      Sil
    5. Allah herkesin kalbini vede niçin okuduğunu çok iyi bilir o sebepten sizlere cevap vermek istemiyorum zaten Halit bey evvah kullanıcısına benim yerime cevap vermiş...

      Sil
    6. İçinde isminlerin yanı sıra kutucuk içinde harfler ve rakamlar var ne demek oluyor? Bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz?

      kisaca: Bunlara vefk denir, allaha ellerimizi acip nasil dilek diliyorsak, bu da baska bir dilek dileme seklidir...

      Sil
    7. bilgi için teşekkürler...

      Sil
  7. Kutucuklardaki harfler ebcet hesabıyla ilgili...

    YanıtlaSil