15 Mayıs 2013 Çarşamba

ÇOCUKLARLA BİRLİKTE YAPTIĞIMIZ FAALİYETLER

Merhabalar sevgili okurlarım, bugün sizlere çocuklarımla birlikte yaptığımız çalışmaları paylaşmak istiyorum.
İlk olarak isterseniz el çalışmalarımızdan bahsedeyim. 

Ailemizin her bireyinin ellerini bir kağıda çizdim daha sonra Emir benim ve kendisinin elinin resmini boyadı. Efe ise babası ile kendisinin elinin resmini boyadı. Alttaki resimde de gördüğünüz gibi hummalı bir çalışma yapılıyor. :)

tokideki sesin resmi

Sonra boyanan elleri ben bir makasla kestim daha sonra ise bir piritle kartona yapıştırdım. Sonuç olarak ise böyle bir şey ortaya çıktı.  :)

tokideki sesin resmi

Emir'in öğretmeni evde bir hayvan yapıp okula getirin dediği için bizde dev kaplumbağa yapmaya karar verdik.

tokideki sesin resmi

Yukarıdaki  kolej resminde de gördüğünüz gibi bu kaplumbağada da kuzucuklarımın el emeği var. Kağıt, cam kase, tutkal, grapon kağıdı ve bir çift oynar gözle yaptığımız kaplumbağa.... biz ona dev kaplumbağa diyoruz. Nasıl olmuş mu?

Sabah Emir okula götürürken hali  :) canım oğlum kırılmasın diye çantasına dahi koymadan elinde götürdü.

tokideki sesin resmi

Öğretmeni çok beğenmiş okulda yıl sonu sergisine çıkmak için rafa kaldırılmış bile:)

Bizden haberler şimdilik böyle bu aralar kuzucuklarımla sürekli bir şeyler yapıp faaliyetler halindeyiz. :)

Hepinize öpücükler.

6 yorum:

  1. Kaplumbağa çok güzelmiş çantaya koyulur muuu kırılır ödüm patlar valllahi o kadar çalışmışsınız :) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet Emir de öyle dedi anne sonra kırılır bak diye elinde götürdü :) ayrıcada çok teşekkür ederim canım.

      Sil
  2. maşallah size.ne güzel şeyler yapıyorsunuz.ellerinize sağlık.kablumbağaya bayıldım.çok şeker.öğretmen sergiye almakta haklı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) Allah razı olsun.

      Sil
  3. Merhabalar. Ziyaretinizden çok mutlu oldum. Bende sizi ziyarete geldim. Çocuklarla geçirilen zamanlar, bir şeyler paylaşmak çok güzel. Bu günlerin kıymetini bilin.. Çabuk büyorlar.. Yarışmada sizede başarılar.. Görüşmek üzere.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldiniz:)evet malesef öyle çabuk büyüyorlar bende elimden geldiği kadar onlarla birşeyler yapmaya çalışıyorum.
      Bu arada çok teşekkür ederim.

      Sil