21 Mart 2013 Perşembe

TİŞÖRT SÜSLEMECE VE KOMBİN

Merhabalar, bu gün sizlere bir tişörtü süsleyip nasıl kombinlediğimi göstermek istiyorum.

Bu tişört düz yeşil bir tişörttü o şekilde kullanmak istemedim bende üzerine ufak tokideki ses dokunuşu yaptım.:) bu şekilde bence çok daha güzel oldu. Nasıl sizce olmuş mu bana fikirlerinizi söylerseniz çok memnun olurum...


Tişörtün ilk hali bu şekilde idi, alt kısmına evde bulunan fil kete ile yaptığım uç danteli geçirdim. Böylelikle hemi dantelimi değerlendirmiş oldum hemide tişörtüme ayrı bir hava katmış oldum.


Yakasına ise resimde gördüğünüz gibi simli iple çiçek vede yaprak yapıp onuda yakasına geçirdim.


Ve sonuç olarak ise ortaya böyle tuniksi bir şey çıktı :) ben durumdan şimdilik memnunum hatta ilk fırsatta bir yere giderken giymeyi düşünüyorum. 




Hoşça kalın.




12 yorum:

  1. Canım etek ucuna yaptigin dantel sus guzel olmus
    Ama yaka kisimdaki pek guzel durmuyor.. smblem gibi..
    Yine de güzel değerlendirme olmuş eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm öylemi dersin canım ben pek rahatsız olmadım şimdilik bu şekilde kullanırım daha sonra ise çıkarıpda o şekildede kullanmaya devam edrim:)
      ayrıcada teşekkür ederim.

      Sil
  2. cnm merhabalar;)filkete oyasi cok guzel bir hava katmis hic aklima gelmez oyle bir birlesim havasi degismis cicekte cok hos ama tunik icin fazla derim filkete detayi tek kalsin derim ;)gule gule giy cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam canım daha sonra onu çıkarıpta öyle kullanırım:) ayrıcada teşekkür edrim.

      Sil
  3. güzel fikir ama ikis birden fazla olmuş sanki..

    YanıtlaSil
  4. etek ucu gayet guzel ve şıklık katmış. ama yakasındaki basitleştirmiş bende hemen çıkarmalısın:))ama sen beğendiysen hiççç sorun yok: ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)ama herkes öyle diyor demekki benim göremediğim bir basitlik yapmış o sebepten bende sizlere güvenip çıkaracağım.
      ayrıcada teşekkür ederim.

      Sil
  5. özellikle etek ucuna yaptığın çalışma harika olmuş ama mümine hanıma katılıyorum yakadaki olmasada olur bencede.ellerine sağlık ve güle güle giy.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet öyle herkes aynı düşüncede :) sevgiler benden size olsun.

      Sil
  6. selam canım seni eski bloğumdan hatırladım
    (dikiş dikmek sanattır) kapatınca kaybetmiştim birçok izleyicimi tekrardan merhaba :))
    yeni bloğuma beklerim canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldin bloğuma şimdi geliyorum bekle:)

      Sil