13 Kasım 2012 Salı

REKLAM ÇANTALARININ DEĞİŞİMİ

Merhaba arkadaşlar,
bugün sizlere tanıtım amaçlı hazırlanmış reklam kokan çantaları nasıl günlük olarak bir yere giderken al çık şeklinde değerlendirdiğimi göstereceğim.:))

Üstüne üstelik yaptığımdan bu yana elimden de hiç düşürmedim ha haaa sanki önceleri başka çantam yokmuş gibi sürekli ikisini kullanıyorum. Örnek okula Emir'i almaya giderken, park gezmelerine giderken, kayın valideme ziyarete giderken gibi günlük olarak hemen evden çıkarken kıyafetime hangisi uygunsa onu alıp çıkıyorum...:)


Bu iki çantayı da portmantoya astım hazır şekilde duruyorlar. Bunları sürekli kullanmamdaki en önemli etkenlerden biri ikisi de inanılmaz hafif olması özellikle kahverengi olanı yazın tatile giderken bile götürdüm.:) diğer önemli etmen ise ben hazırladım benden başka kimsede olmayan tamamen kendi zevkime ait bir şeyin olması...:)


Kahverengi olanı Konya'ya gittiğimde orada babaannemden almıştım, belediyenin tüm halka dağıttığı bir çanta imiş:) ben görünce çok hoşuma gitti özellikle rengi benim en çok kullandığım renk tonlarında olması beni kendine bir başka çekti. Bende çantayı babaannemden alıp eve getirdim.


Ve.... çantayı bu şekilde en basit biçimde reklam yazısını kapattım, ortaya bu şekilde bir şey çıktı nasıl sizce de olmuş mu eksik bir şey var mı? sizce başka ne şekilde yapabilirim?


Diğerini ise bu şekilde yaptım, böylece iki çantam daha oldu:))

Aslında ben bunları yapalı bayağı bir zaman geçti ama ancak fırsat bulup postunu hazırlayabildim. Ben bugün size eteğimin nasıl tuniğe çevirdiğimi anlatan postu hazırlayacaktım ama resmimi çekecek kimse olmadığı için o postu yine ertelemek zorunda kaldım. Eee malum Emir okulda o yüzden resim çekeni bulmak zorlaşıyor:) Efe halen küçük olduğu için benim istediğim gibi bir çekim yapamıyor... Yani en kısa zamanda Emir'ime resimleri çektirip sizlerle paylaşacağım beni beklemede kalın....

21 yorum:

  1. ellerine sağlık canım iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. İyi fikirmis valla. guzel olmus canim. Gulerek kullan

    YanıtlaSil
  3. balıklısına bayıldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en çok onu kullanıyorum :) ayrıcada teşekkür ederim

      Sil
  4. güzel bir değerlendirme olmuş ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  5. çok cici olmuşlar. balk yerine endi renginde ustteki yoyoların buyuğundan yapmalısın bence.. nacizhane....

    lacivertede kesınlıkle kocaman saten kurdeladan bir fyonk...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikrin için teşekkür ederim şeklinen sıkıldığım zamn değiştireceğimde senin fikrini dikkate alacağım:)

      Sil
  6. çok güzel bir fikir.bende bu çantaları ne yapacağımı düşünürken tamisabet oldu.iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)teşekkür ederim canım, umarım bu post sizin içşn faydalı olabilmiştir

      Sil
  7. tamda bu tür çantaları ne yapacağımı düşünürken,karşımda buldum.harika olmuş, iyi gün lerde kullan

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle merhabalar. Bloğunuzu yeni farkettim artık takipçinizim :) İkinci olarak da bu yönteme bayıldım değerlendirmeleri severim ama o balığın sırıtışı çok süper olmuş :) Harika harikaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:)çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim:)

      Sil
  9. Gerçekten iyi fikir. Blogunuzda özellikle, değerlendirme ile ilgili postlar ilgimi çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) ne mutlu bana ki sizlerin ilgisini çekebiliyorum:)

      Sil