5 Ağustos 2012 Pazar

TOKİDEKİ SESDEN ÖZET:)

İyi geceler sevgili tokideki sesi okurları,
 bundan sonra bloggerler demeyeceğim çünkü biliyorum ki beni okuyan kişilerin hepsi blog yazarı değil blog yazmayan ama beni takip eden okurlarımda var onlara haksızlık olmasın demi ama:))

Tokideki ses bu aralar ne yapıyor? aslında bu aralar pek bir şey yapamıyorum genellikle gündüzleri uyuyorum:) ev işleri, yemek faslı derken vakit öylece geçiyor haaaa:)) unuttum birde benim kuzuların peşinde koşturmaca şeklinde devam ediyor. Akşam ise iftardan sonra sofrayı alel acele kaldırıp akşam namazını kılıyorum, ardından camiye teravihine gidiyorum. Allah'ıma şükürler olsun ki bu sene teravihimi kılabiliyorum. Evlenmeden önce devamlı kılardım ama evlendikten sonra benim kuzucuklar peş peşe olduğu için pek fırsat bulamıyordum. Ama artık onlarda büyüdüğü için yanımda camiye götürüyorum. Camiye eşim, ben ve çocuklar hep birlikte gidiyoruz. :)) 

Bende günler bu şekilde gidiyor halen tatile çıkmadık bayramdan sonra tatile çıkacağız nereye gideceğimizi vede ne yapacağımızı anlatan bir post yine yazarım takipte kalın canlar:))

Bu günlerde arada elime oyalanmak maksatlı vakit geçsin diye yaptıklarım. Resimlerini şimdi çektiğim için pek net değil ama :( artık kusura bakmayın.

 Evde olan kumaşlardan bir sürü yoyo gülleri vede fiyonk yaptım bunlar bir kısmı şuanda boş olan yerleri olmayanlar, bazılarını broş olarak bazılarını da çanta süsü olarak kullanıldılar bile.

 Bu da kurdeleden ilk defa yaptığım kurdele çiçek pek güzel olmadı ama zamanla elim alışırsa daha güzel yapabilirim.:)


Bileklik de yaptım kurdelenin aralarına siyah boncuk geçirdim. Öyle basit bir şey ama bilekte hoş duruyor ben beğendim birkaç çeşit daha yapacağım bu seferde aralarına inci koyarak yapmak istiyorum. Bakalım o şekilde nasıl olacak yapınca sizlere gösteririm.

Şimdilik benden bu kadar şuana eşim uyuyor onu kaldırıp sahura kadar birlikte film izlemeyi düşünüyorum:)  Onu kaldırmak için çay çerez, cips hazırlamam gerek yoksa onu kaldırmak bir ölüm bu şekilde kaldırırsam ancak kalkar:))

Hepinize öpücükler.

2 yorum:

  1. Tokideki sesim benim bende sizler gibi blog dünyasındaki yerimi aldım.blogum olan dikisilemoda.blogspot.com a sayfanda takip ettiklerine ekler ve izleyicim olursan beni çok mutlu edersin.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım hoşgeldin aramıza seni izlemeye aldım bundan sonra takibimdesin:)

      Sil