22 Temmuz 2012 Pazar

YOYO GÜLLERİ İLE ÇANTA SÜSLEMESİ

Hayırlı pazarlar sevgili bloggerler,
 biz dün sahura kalkamadık:( aslında davulcu amcanın sesini duydum sonrasında ise 'daha erken bir yarım saat daha yatayım' dedim ama artık nasıl bir uyku ise bir kalktım saat 7.00:)) düşünün artık benim yarım saati, bugünde sahursuz oruç tutuyoruz.:(

Ben size bugün, benim üniversiteler yıllarında kalem, not defteri, telefonumu vb. taşımak için hafif bir çanta almıştım. Üstelikte komik bir ücrete almıştım.:) Okul bittikten sonra gar dolabın uç köşelerine atılmış duruyormuş. Geçenlerde elime geçti baktım ki fermuarı sökülmüş öylece duruyordu. İlk önceleri acaba atsam mı ki bir işe yaramaz bu diye düşündüm daha sonrasında ise okul yıllardaki hatıralar göz önüme gelince vaz geçtim.:)) atmaya kıyamadım:(

Bende o çantayı yoyo güllerle süsleyip parka pikniğe giderken elime alırım diyerek kollarımı sıvadım. İlk önce fermuarını tamir ettim daha sonrasında ise evdeki malzemeler vede o anki düşüncelerime göre acemice, yoyo gülleri vede fiyonklarla çantamı süsledim.:)
Nasıl olmuş?...

Fotoğraf makinesi halen görümcemde olduğu için fotoğrafları, bilgisayarın kamerasından çektim o yüzden biraz bulanık çıkmış ama :( artık bu şekilde idare edin.

Ben iki gündür parka giderken kullandım bile, ben kullanırken çok mutlu oluyorum. Şimdilik bu şekilde kullanmaya devam ederim. İlerleyen zamanlar neler gösterir bakalım. Bakarsınız başka şeylere dönüştürüp yine kullanmaya başlarım:)) Çünkü artık aklıma ne geleceğini ve ne yapacağımı önceden bende kestiremiyorum.:)) .


Ben bilgisayarın kamerasından fotoğraf çekmeye çalışırken Efe yanıma gelip 'anne beni de çek' dedi. Bende çantayı ona takıp çektim.:)) Nasılda mahsum durmuş kuzum benim...

Hepinize öpücükler

4 yorum:

  1. Güzel bir değerlendirme olmuş

    YanıtlaSil
  2. Maaşallah kuzucuğuna.Allah hayırlı uzun ömürler versin canım benim..çanta cıvıl cıvıl olmuş.benim böyle tasarım yeteneğim yok ne yazık ki..emeğine sağlık güle güle kullan..hayırlı ramazanlar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim a.bade Allah razı olsun sanada hayırlı ramazanlar:)

      Sil