31 Temmuz 2012 Salı

ŞALDAN TUNİK YAPTIM

Fotoğraf makineme kavuştum sonunda:)) öhem öhemmm var mı benden mutlusu şuanda?:) 

Evet şimdi gelelim başlıkta da yazdığım tuniğe. bu şal benim sandığımda çeyizden kalma öylece duruyordu, bir aralar aynalı komidine örtü olarak kullandım ama daha sonrasında sıkıldım yine sandığa kaldırmıştım aslında şallar moda olunca kafama örtmek istedim ama delikli olduğu için hoş durmadı kulaklarımı belli etti o yüzden bende başka bir şeye dönüştürürüm diye bekliyordu.

Şaldan tunik yapma işini ise hemen hemene her blogda rastladım acaba bende yapsam mı ki? olur mu yoksa şal boşamı gider derken... Sonunda amaaaan ne olacaksa olsun diyerek şalı elime aldım birde makas boyun kısmını şalı ortalayıp hafifi arka kısmını uzun bırakarak kestim. Daha sonrasında ise kol kısmını ayarlayıp orayı boş bırakıp alt kısmını sonuna kadar diktim. Oldu mu benim bir işe yaramayan şalım yazlık bir tunik. Her neyse ben sözü fazla uzatmayayım, sizi fotoğraflarla baş başa bırakayım da siz karar verin olmuş mu olmamış mı:))

Belinede kemer taktım aslında kemersizde güzel oluyor ama ben kahverengi çanta kullanmak istediğim için o kemeri taktım. Çünkü o kemer çantama çok uyuyor.









Şalın yakında gözüküşü ise böyle idi, ben çok beğendim en azında artık şalım bir işe yaramış oldu.:))

Hepinize öpücükler.

32 yorum:

  1. eee çookk güzell olmuşş buu:))
    dantel havasındaaa:)
    emeğine sağlık canım:)
    aynı şalın kare olanı var bende de:)
    masamın üzerine seriyorum buruşturup:)
    sevgiler talım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğenmene çoook sevindim:))
      sevgiler benden sana olsun canım:)

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık canım
    ama yakasını biraz daha oysan yada v yaka yapsan çok daha şık olur sanki
    güle güle giy:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, aslında bende öyle düşündüm ama daha sonrasında da içine gömlek yaka buluz giyince güzel olur diye böyle düşündüm:)

      Sil
  3. ellerine sağlık canım iyi günlerde kullan sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık şalın böyle değerlendirilmiş olması çok yaratıcı bir fikir olmuş hemde çok kullanışlı :) İyi günlerde kullanman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Allah razı olsun canım:)

      Sil
  5. emeğine sağlık güzel günlerde giyin
    bloğuma beklerim :) http://mesudeningunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bloğunada geliyorum bekle beni:)

      Sil
  6. olmuş çok güzel ama sanırım bana 3 beş şal yetmez:))

    YanıtlaSil
  7. Olmuş.Hemde çok güzel olmuş.Banada fikir verdiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim size fikir vermemede bir ayrı sevindim:)

      Sil
  8. ellerine sağlık. çok şık olmuş...
    güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  9. Cok begendim harika olmus simdi.dusunuyorum ben hangi salimi kessem diye;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim, kullanmadığın bir şalını kes kullanılmayan şeyin değerlenmesi bir ayrı zevkli oluyor:))

      Sil
  10. gayet şık olmuş tatlım.. sandıkta duracağına böyle değerlendirmiş olmuşsun.. hem de sana özel kimsede yok.. güle güle giy...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, evet bana özel oldu:))bencede en güzeli bu

      Sil
  11. nasıl güzel olmuş hem değerlendirmişsin hemde tunik sahibi olmuşsun .ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok şık olmuş, ben de kızıma yapsam mı?ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Allah razı olsun bence yap çok kullanışlı oluyor.

      Sil
  13. Ne güzel değerlendirmişsin, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş bende en kısa zamanda deneyeceğim güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, kesin dene ortaya çok güzel şeyler çıkıyor :)

      Sil
  15. Oo bu da çok hoş olmuş. Gayet güzel görünüyor. Dantel yerine pekala da kullanılıp dikilmiş, iyi fikir;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  16. aaaa çok şık hemen bende kullanmadığım şalları değerlendireyim bari:) bu arada sizi takipteyim ben de sizi beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hoşgeldiniz bloğuma tamam şimdi bende sizin bloğunuza misafir olmaya gidiyorum :)

      Sil