6 Temmuz 2012 Cuma

KİTAP AYRAÇLARIM VE BROŞUM

Cümleten hepinize hayırlı cumalar, ben şu aralar ara ara kpss ye çalışıyorum ama pek umudum yok artık kafam almıyor:( zaten çoğu konularıda unutmuşum ama yinede son kez bir daha denemek adına kayıt yaptırdım. İnşallah bu sefer sorunsuz bir sınav zamanı geçiririmde başarabilirim. Allah herkese yardımcı olsun benide içinden ayırmasın amin.

Tabi sürekli ders çalış çalış olmuyor, arada birde başka şeylerle uğraşmak insana iyi geliyor:) onun için bende evde bulunan oğlumdan kalma kreş malzemelerini değerlendirmek adına üstelikte kitap ayracı ihtiyacımı karşılamak için çeşit çeşit kitap ayracı yaptım.



Esma-ül hüsnanın esrarı buda şuaralar okuduğum yeni kitabım. Kitap ayraçlarını bu kitapta da denedim acaba hangisini kullansam diye ama en çok hoşuma tavşan gitti onu kullanıyorum.




Tabi kitap ayraçları beni kesmedi birde yaka broşu yaptım siyah kumaşın üzerini pullarla süsledim ortasına da bir düğme kondurdum olduda bitti.:))


Acaba broştan vazgeçip yüzük olarak mı kullansam diye düşündüm ama sonrasında vazgeçtim elimde çok büyük durdu en iyisi ben broş olarak kullanayım değil mi? arkadaşlar sizlerin fikirleri ne? bak şimdi merak ettim.


Tekrardan hepinize hayırlı cumalar, arkadaşlar dualarınızda benide unutmayın.

Hepinize öpücükler.

12 yorum:

  1. bende evde dolu olan düğün davetiyelerinden kitap ayracı yapmaya başladım ama şu zürafalı olan çok güzel :)
    bide tam broşlukmu olmuş o ne ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin düşüncende çok güzel iyi fikir:)) evet bende öyle düşünüyorum o yüzden broş olarak kullanacağım

      Sil
  2. güzel kitap ve ayıraçlar, ellerine sağlık. İyi okumalar canım

    YanıtlaSil
  3. Güzel iş çıkarmışsınız:)) Herkes yararlanır inşallah..
    Ben de bloguma beklerim...

    YanıtlaSil
  4. ayraç harika olmuş yaa
    bayıldım eline sağlık

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık hepsi çok şirin tavşanın kulaklarına bayıldım :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller kıyamam kullanmaya bunları ben :)
    http://filidum.blogspot.com.tr bekleriim ^^ :)

    YanıtlaSil