20 Haziran 2012 Çarşamba

Eski Kot Pantolonu Yenileme

Bazı bloglarda görüpte çok hoşuma giden eskiyen, küçülen kıyafetlerin değerlendirmeleri bende de bir fikir oluşturdu. Oğlumun çok sevdiği bir kot pantolonun dizleri ezilmişti. Dizleri kötü durduğu için bende giydirmek istemiyordum ama o sürekli giymek istiyordu, bende dizlerini eğlenceli birşeyler yapıp hem göze hitap etmesini hemi de ilk defa birşeyi atmadan önce bir başka şekilde değerlendirip bir müddet daha kullanılmasını istedim.

Veeee bu şekilde bir şey ortaya çıktı bence ilk çalışmama göre güzel bir şey ortaya çıktı. Bakalım sizler beğenecek misiniz :))


Şimdide oğlumun üzerindeki hali...




Benden bugünlük bu kadar sonra görüşmek dileği ile...

Hepinize öpücükler.

18 yorum:

  1. İyi fikir guzel olmus.ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. hahah o diş olana bayıldımm:)) çok güzel bizimkiler henüz eskimeden küçülüyo böyle şeyler yapamıyorum:
    zamanla artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım evet önceleri bizimkilerinde öyle oluyordu ama artık büyüdüler oynarken sürünerek oynadıkları için hemen dizler gidiyor

      Sil
  3. :) çok şirin olmuş ne güzel düşünmüşün :))

    YanıtlaSil
  4. çok iyi bir fikir, hem hoş olmuş, hem değerlenmiş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. çok hoş olmuş. Marifetli anne seni.
    görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ELLERİNE SAĞLIK..
    BENDE RESİMLİ HAZIR BASKILAR ALIR YAPARDIM...

    YanıtlaSil
  7. he he du surat yamayı bende görmüştüm.. çok beğenmiştim.. senin de çok güzel olmuş.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  8. çocukların maaşallahı var hemen eskiti veriolar valla çok iyi düşünmüşsün cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle hemen eskitiyorlar bu şekilde biraz daha kullanma imkanları oluyor:)

      Sil
  9. Erkek çoçuğu annnelerin kaçınılamaz sonu:)
    Ben yeni aldığım her pantolonun diz kısmına içinden parça yerleştirir yan dikişlerden makine ile tuttururdum böylece pantolonun tümü neredeyse aynı sürede yıpranıyordu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen kaçınılmaz sonu senin taktiğinde güzel denemeye değer:)

      Sil