19 Mayıs 2012 Cumartesi

YAZLIK PATİKLERİM

Hayırlı akşamlar dostlar, 
hazır oğlumda uyumuşken bunu fırsat bilip attım kendimi bilgisayarın karşısına, eee ben bilgisayarı açar açmaz ilk önce blog alemine girip ne var ne yok bakınırım. İzlediğim diğer blog dostların, postlarına da bir göz attıktan sonra 2 gün önce bitirdiğim yazlık patiğimi sizlerle paylaşmak istedim.

Aynı modelden farklı renklerde 2 tane ördüm. Çünkü ben bu yazlık patikleri çok seviyorum ve genelliklede kullanırım. En çok kullandığım zamanlar ise bir misafirliğe gittiğim zaman başkasının terliklerini giyemediğim için terlik götürmek yerine bu patiklerimden götürüp onu giyiyorum. Ben severek kullanıyorum ilk patiğimi çok sevmiştiniz bakalım bunları da beğenecek misiniz?..


Pembe ve krem renklerini ben çok kullandığım için o renklerle ördüm hatta birde kahverengisini de örsem mi ki diye düşünüyorum. Çünkü örümü çok kolay üstelik ayakta da çok şık duruyor. Ayakta nasıl durduğunu göstermek maksadı ile şimdide ayağımdaki hallerini gösteriyorum.





Benden bu günlük bu kadar be kaçarım hepinize öpücükler.

18 yorum:

  1. Ayy cok sekerler ellerine emegine saglık

    YanıtlaSil
  2. çok zarif olmuşlar.
    ayağında da ayrı bir şık olmuş
    güle güle giyinnn

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel olmus canom ellerine saglik

    YanıtlaSil
  4. çok şık ! ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Isıtmaz ama görüntü süper!

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş renkleride harika.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. çok şık ve kullanışlı.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. ben patikvari şeyleri giyemiyorum aslında, ama bunlar çok şık olmuş gerçekten.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Ay bunlar çok cici olmuş, ellrine sağlık:) Blogger anneyim canım, takipteyim, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  10. Cok güzel renkleri modelleri cok hos ellerinize emeklerinize saglik.

    YanıtlaSil
  11. Cok guzel olmus..ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  12. slm cok güzel olmus ama nasıl yaptınız tabandanmı basladınız ve üstünü sonradanmı gördünüz acıklarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.S evet tabanından başladım üstünede sonradan bir motif yapıp sonlarına doğru tabanı ile birleştirdim eğer yine anlamadığınız birşey olursa çekinmeden sorabilirisniz

      Sil
  13. gerçekten harika gözüküyor ayaklarda çok beğendim bende

    YanıtlaSil