28 Mayıs 2012 Pazartesi

OĞLUMUN HATİM TÖRENİ

Merhaba arkadaşlar,
bugün  Emir'imin hatim töreni vardı.Oğlum, Allah'ın yardımı ile Kuran'ı Kerimi cuma günü hatim etti. Öğretmenleri ile konuşup pazartesi günü hatim töreni yapmaya karar verdik. Veee yaptık:)) çok güzeldi canım oğlum benim yüzümü bir kez daha güldürüp onunla gurur duymama vesile oldu.

Tören anında kamerayı bir öğretmenine verip video çektirdim. O yüzden resim çekmeme pek zaman kalmadı ama yinede sırf sizin için birkaç kare resimler çektim. 

Şuanda duygularım çok yoğun olduğu için toparlayıp yazmakta zorluk çekiyorum:)) o yüzden de size bugün resimlerle anlatacağım.


Bu oğlumun hatim töreni için pastası, şuanda kelime-i şehadetle birlikte pasta kesiliyordu.


Canım oğlum pastası ile güzel bir poz verdi.



Emir törene babaannesini de davet etti. Hep birlikte bir poz olmazsa olmazdı:)) demi ama


Burada da arkadaşlarının hediyelerini alırken oğlumun en çok örümcek adam gözlüğü dikkatini çekti. Canım kuzum öyle mutlu oldu ki 'Anne benim örümcek adam kostümüm vardıya onu giyer bu gözlüğüde takarım' diyerekten. çok mutlu oldu.



Emir'im arakadaşlarına balon dağıtırken şuanda da kız arkadaşlarına pembe balon bulup pembe balon verirken hali:)

  Oğlumun dağıttığı balonu hep birlikte şişirip havaya bıraktılar. Ne kadar da mutlular hep çocuk olarak kalmak var en ufak şeylerde mutlu olup eğlenebiliyorlar.



 Tören bitiminde de okulun dış kapısında resmini çektim elinde dosyası ile



Kardeşlik başka birşey canım kuzularım benim.





Çarşamba günüde büyük tören var inşallah o günüde anlatan da bir post hazırlarım:)


Hepinize öpücükler.

28 yorum:

  1. Allah kabul etsin canım daim olsun Kur'an yolundan ayrılmasın hayatını Kur'an-a göre yaşasın/lar inşAllah.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah!Tek kelime ile harika bir post

    YanıtlaSil
  3. maşşallah maşşallah ya rabbim daim etsin inşallah içinden kuran sevigisi hiç eksilmesin ne mutlu size böyle güzel evlat yetiştirmişsiniz allah sizden de razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol Allah razı olsun amin inşallah tüm çocuklarımızın içinde kuran aşkı dolar ve hiç tükenmez

      Sil
  4. cok cok tebrik ederim blog arkadaşım.cok gurur verici bir şey.Allah daha nice mutluluklarını nasip etsin. :)

    YanıtlaSil
  5. Allah kabul etsin :) Rabbim ömrüne Kur'an ahlakı versin...

    YanıtlaSil
  6. maşallah sübhanallah tebrik ederim..delikanlıya ve ailesine hayırlara vesile olsun..:)darısı bizimkilerin başına..

    *d.zehra*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edrim inşallah tüm evlatların başına

      Sil
  7. maşallah Rabbim hafızlığını da göstersin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Maşşallah Rabbim hep bölegüzel duyguları yaşamayı nasip etsin canım....

    YanıtlaSil
  9. Maşşallah Rabbim hep böyle gurulu güzel duygular yaşamayı nasip etsin canm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım amin inşallah...

      Sil
  10. Emir'e maşallah, Allah kabul etsin çok sevindim sizin adınıza...
    Canım yaa ne gurur verici tekrar maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım çoook gurur duydum oğlumla beni bir kez daha verdiğimiz kara için gurur duydurdu

      Sil
  11. maşallah emire Allah kabul etsin canım ne güzel evlat yetiştirmişsin Rabbim bahtlarını güzel kılsın inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Maşallah! Kızım henüz 2 yaşında ama çok heveslendim sizin bu halinizi görünce. Allah bize de nasip eder inşallah.

    Güzel günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım çok güzel bir duygu Allah tüm annelere nasip eder inşallah

      Sil
  13. maşallah emire.. allah kabul etsin..

    YanıtlaSil
  14. emırı tebrık edıyorum masallah

    YanıtlaSil