19 Mayıs 2012 Cumartesi

Efem su çiçeği çıkardı

Efem, küçük tosuncuğum şimdi de su çiçeği çıkarıyor :(( bütün aksilikler hastalıklar onu buluyor; zavallı kuzum benim, dün yüzünde küçük küçük böcek ısırığı gibi bir şeyler gördüm. Ama açıkçası fazla dikkate almadım, alerji olmuş herhalde diye. Ama bugün sabah kalktığında bir baktım ki o kırmızılıklar kafasında, sırtında , karın kısmında da çıkmış. Onu o şekilde görünce çok telaşlandım hemen hasta haneye koştum. Doktor baktı 'bu su çiçeği dedi dikkat edin kaşımasın eğer ki karışsa iz kalır' dedi... Ve bize birde şurup yazıp gönderdi. Alttaki resimde hasta hanenin ön kısmındaki parkta çektim. 


Oğluşum şimdilik kaşımıyor iyi gibi normal şekilde televizyonun karşısında çizgi film izliyor umarım en yakın zamanda iyileşir.

Gözleri için ise de bu postumdan okuyabilirsiniz.Doktorlardan onay almıştık son olaraktan narkozdan da onayı alıp, göz doktoruna çıktık. Doktor salı gününe ayarlayıp randevuyu vermişti. Narkoz vurulup, bakılacaktı; ama bugünkü doktor bu şekilde olmaz erteletin dedi. Herhalde bu amali hayat işi yine kalacak, her şeyde bir hayır var derler ya, Allah biliyor. ben kendi kendime: ''Oğlumun narkoz vurulması hayırlı değil ki, sürekli bir şeyler çıkıp erteleniyor'' diye düşünüyorum.

Eşim, göz doktorunu arayıp durumu anlatacak, sonucunun ne olacağını bende bilmiyorum. Allah'a bol bol dua edip oğlum için hangisi hayırlı ise o olsun diyorum. Dostlar sizlerde dualarınızı eksik etmeyin.


Hoşça kalın.

9 yorum:

  1. çok geçmiş olsun allah şifa versin
    kendimden hatırlıyorum da nasıl kaşınırdı kaldırasım gelirdi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür edrim canım evet öyle oğlumda kaşımak istiyor:(

      Sil
  2. Geçmiş olsun arkadaşım, ayın başında da benim oğluşum çıkardı suçiçeğini daha doğrusu sınıfça tam tekmil çıkardılar :D şimdi geçti gitti çok şükür bize doktorpomad vermişti o kaşındırmıyor hem de çabuk geçiriyor suçiçeğini genelde onu veriyorlar ama size şurup vermişler inş. o daha iyidir. 2. ve 3. gün daha çok çıkarıyorlar o sırada dikkat edin annesi... Neyse hadi geçmiş olsun tekrar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Allah razı olsun evet öyle bize şurup verdi hiç bir krem sürmeyin dedi inşallah en yakın zamanda atlatır.

      Sil
  3. Coook gecmis olsun canim. su cicegi asisini yaptirmismiydin. bizimkiler henuz bir sey cikarmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptırdım canım tüm aşılarını yaptırdım ama yinede bu hastalığı geçirirmiş doktor öyle dedi seninkilerde geçirir benim büyükte geçirmedi ama kardeşinden bulaşırmış

      Sil
  4. geçmiş olsun canım telaş etme.zaman zaman çocuklar bu şekilde hasta oluyor.sen ALLAHA güven derdi veren dermanını da verir inş..bizler dua ediyoruz tatlı oğlunun daha güzel sağlıklı günler geçirmesi için...sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun teşekkür edrim inşallah atlatırız

      Sil
  5. Allah yardımcınız olsun canım.çok ama çok geçmiş olsun..Efenin iyi olacağına ben inanıyorum çok şükür Rabbim başka keder vermesin canım dualarım seninle..

    YanıtlaSil