17 Nisan 2012 Salı

KULAK ÇUBUĞU KUTUSUNUN GERİ DÖNÜŞÜMÜ

Merhabalar dostlar, bizim evde kulak çöpü çok kullanılır. O sebepten dolayı bizde genellikle büyük boy alırız. Bende bitince kutusunu değerlendirmek istedim ama öylece de kullanılmazdı göze hoş gözükmüyordu biraz süsleyip püsleyip o şekilde kullanmak daha çok göze hitap ederdi. O sebepten bende evdeki malzemeleri kullanarak birşeyler yaptım bakalım neler yapmışım...



Bu kullandığım kutunun ilk hali bunun içi bitince...


Üstünü bu şekilde bir parça bezi etrafına geçirdim onuda evdeki malzemelerle kendi zevkime göre süsledim.


Etrafına da bir parça kurdeleyi geçirip kurdeleden yapılmış bir çiçek taktım.


veeeeeeee son olarakta devamlı kullandığım makyaj malzemelerini içine koyarak kullanmaya başladım.


Hoşça kalın.

5 yorum:

  1. çokk cici olmuuş:)
    güle güle kulla canım..
    sevgiler...
    :)

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş.ne güzel değerlendirmişsin...ben hiç uğraşamıyorum ya hemen sıkılıp çöpe atıyorum..heveslendim şimdi..ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Biz kadinlar herseyi süslemeyi cok seviyoruz degil mi ayrica degerlendirmeyide ;) Güzel olmus, eline saglik :)

    YanıtlaSil
  4. çok sevimli olmuş, ellerine sağlık...

    YanıtlaSil