28 Mart 2012 Çarşamba

Kuzucuğumun başına gelen derdi


Efe, benim küçük oğlum henüz daha 3 yaşında olan kuzucuğum. Ama ne yazık ki şuanda öyle büyük bir derdi var ki yaşından büyük derdi.

Derdi ne mi? Eşimin ailesinden gelen bir göz problemi var. Bizde bundan dolayı hemi de oğlumun televizyona çok yakın bakmasından şüphelenerek yavrumun gözlerini ölçtürmek için. Gazi hastanesinden randevu alarak gittik.

İlk başlarda başımıza ne geleceğinden habersiz. havanında güzel olmasından yaralanarak gezinerek hastaneye gittik. Göz bölümü 13. katta olduğu için 13. kata çıktık hatta doktoru beklerken camdan resimde çektim Ankara resmen ayaklar altında gibi gözüküyordu.





Doktor geldi veee sıra oğluma geldi. Biz muayenehane girdik, önce oğlumun gözlerini göz ölçüm aleti ile ölçtüler numarası 10 numara çıkınca
 -bu numara çocuk için çok büyük bir hata olabilir diyerekten bize bir damla verip bunu her 10 dakikada bir damlatın yarım saat sonra gelin yine bir daha ölçelim dediler.

Biz damlayı aldık çıktık önce iyi kötü iki gözüne de 3 er damla damlattık. Kuzucuğum öyle bir ağladı ki çığlık çığlıya bizde korktuk ne oldu diye, sonrasında hemşehriden öğrendik ki meğersem o damla gözü yakıyormuş. Tabi doğal olaraktan diğerlerini yaptırmak için, gözlerini açmadı biz zorla onları da damlatıp bekledik yarım saat sonra tekrar gözünü ölçmek için doktorun yanına gittik. Kuzucuğum öyle çok korkmuş ki damladan bu sefer hiç bakmadı göz ölçüm aletine, biraz uğraştık filan yook bakmıyor sadece bas bas bağırıyor.
Doktoru baktı ki olmayacak dedi ki:
-Çocuğun göz numarası çok büyük çıktı. Üstelik ailede de varmış o sebepten dolayı göz kanallarının arkasına da bakmak lazım onun için çocuğu uyutarak ameliyathanede maske ile bakmamız lazım diyerek elimize bir sürü evraklar verip bu tahlillerin hepsini yapın dedi.

Biz neye uğradığımızı henüz kendimiz dahi anlayamadan oğlumun o küçücük kollarından kan aldılar. Yavrumun korkusu vede hırçınlığı iyice arttı. üstelik uykusu da gelince kalp grafiğini vede röntgenini çektirmedi. Bende kuzucuğumu kollarımda sallayarak uyuttum. Uyur halde kalp grafiğini vede röntgenini çektirdik

Allah'ım o nasıl birseydi öyle kuzucuğum uyuyordu o şekilde vücuduna bir sürü kablolar takarak bir makineden kalp grafiğini çıkardılar.

Zavallı kuzum öyle yorgun vede harap olmuştu ki vücudunda o kabloların takıldığında uyanmadı bile. Sadece uykusunda sayıklıyordu.
-ıııı anne eve gidelim, ıııı anne acıyoor diyeerek
besbelli uykusunda yaşadığı olayların etkisinden halen çıkamamış kabus görüyordu.

Resmen orada öldüm öldüm dirildim. Allah'ım bu nasıl bir şeydi o küçücük omuzlarında öyle bir yük vardı ki yavrum bunu taşıyabilecek miydi? üstesinden gelebilecek miydi?

Üstelik onun o acısına karşı ben bir şey yapamıyordum. Acılarına merhem olamıyordum. Sadece uzaktan bakıp ağlamaktan başka bir şey yapamıyordum elimden hiçbir şey gelmiyordu.

Perşembe günüde Pediatriden randevu aldık oradan da tahliller yaptırıp onay almamız lazımmış.

Kuzucuğum şimdi ise her şeyden habersiz oyuncakları ile oynuyor. Allah rızası için kuzucuğuma dua edin de hayırlısı ile kazasız belasız bu derdinden kurtulabilsin....


Hoşça kalın.

25 yorum:

  1. canım benim çok üzüldüm Allah yardımcın olsun Allahım nasıl da masum masum oturmuş yavrum ya...Rabbim en kısa zamanda şifasını versin kuzunun sende canını sıkma canım benim herşey düzelir.Dualarım senin ve kuzunla olsun canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim duygucuğum amiiin inşallah tek isteğimiz o ayrıca duan içinde Allah razı olsun

      Sil
  2. canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki geçen hafta aynı duyguları bende yasadım ve seni o kadar iyi anlıyorum ki o yüzden aklına kötü şeyler getirme ve gönlünü ferah tut.biliyorsun erken teşhiş çok önemli ve siz bu açıdan çok şanslısınız hep böyle düşün rabbim biran önce sağlık sıhhat versin dualarım seninle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah en yakın zamanda kuzucuğum iyleşir. evet haklısın insanın aklına nerde olumsuz kötü olaylar var geliyor bazen çıldıracak giibi oluyor

      Sil
  3. Acil şifalar diliyorum canım benim üzülme.İnşAllah en kısa zamanda iyileşir kötü bişey çıkmaz kuzucuğun..Dualarım küçük meleğin için..Çok öpüyorum onu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun... sağol

      Sil
  4. canım çok çok geçmiş olsun allah sağlıkla bu problemden kurtulmayı nasip etsin.benim kızımında gözlük numarası 2 .5 çıktı gözlük kullanıyoruz.birde göz tembelliği varmış onun içinde gözünü kapatmamız gerekiyor ama bunu çocuk anlamıyor.ne mümkün kapatmak.allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah teşekkür ederim bu arada sizede geçmiş olsun öyle çocuk aklı ermiyor ki anlatmak ne mümkün onlara

      Sil
  5. Geçmiş olsun çook..Allah yardımcınız olsun..ben gözlük cami işinde çalıştığım zaman cok duyuyorduk böyle yüksek göz numarası olan küçük cocukları.. +28 numara yaparmisiniz diye sormuslardi bir keresinde...artik herseyin caresi var.. Farketmiş olmanız bile cok güzel..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bizde kendimizi o şekilde teselli ediyoruz en azından erken farkettik diyerekten teşekkür ederim

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun çok üzüldüm :(
    kıyamam ya daha minicik o.

    YanıtlaSil
  7. Allah yardımcınız olsun inş bir sorun cıkmaz.Keşke ameliyat olmadan başka doktora da gsterseniz.yani narkoz verilmeden önce.
    Belki sorun yoktur.
    Benim de 3 yasında yegenim var ve okudukca içim cız etti.Yavrucak cok korkmuştur.
    Allah yardımcınız olsun diyorum inşallah geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım inşallah korkutuğumuz olmaz diye bende zaten sürekli dua ediyorum

      Sil
  8. kıyamam kii kuzumaa..
    rabbim yardımcınız olsun canım..
    hayırlı haberler ile müjdelenin inşallahh..
    öpüyorum seni..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin inşallah yarın bakalım bizi neler bekliyor hayırlısı ile bu sorunuda atlatırız inşallah

      Sil
  9. Çok çok geçmiş olsun. Genede hemen gitmeniz çok iyi olmuş bilmeseniz daha kötü olurdu. Dua edeceğim İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım dualarınızı bekliyorum şuanda o kadar çoook ihtiyacımız varki

      Sil
  10. Canım çok Iyi anlıyorum seni bizde geçtiğimiz yaz (bizimde efemiz var )efeler benzer sorunlar yaşadık gözü kayıyor gibi geliyordu bize 3kere falan göz doktoruna götürdük birşey çıkmadı çok şükür geçici durum du..bu durum insanı mahvediyor inşallah birşey çıkmaz duacinim canım bu arada benim efemde 3 yaşında biliyomusun .:) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. umarım bir an önce düzelir. Çok geçmiş olsun dularım sizinle öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  12. kıyamam...Rabbim şifaxversn. anlıyorum benm kızımda 4 yaşıjda 1 bademcik-geniz 3 kulak amelıyatı gecirdii

    YanıtlaSil
  13. Canım çoook geçmiş olsun.Rabbim acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  14. rabbim acil şifa versin inşallah erken teşhisle tedavisi uzun sürmez

    YanıtlaSil
  15. canım önce cok geçmiş olsun iyiki buraya yazmıssın insallah cok gec olmamıstır ama ben gazide okuyorum (tıp değil) annemin bi rahatsızlıgı oldu bizde gaziye gidelim dedik bana yakın diye ama resmen annemin üzerinde deney yaptılar aman diyim başka yere gitmeden çocuğu ellerine vermeyin uzman doktorlar ameliyatı biz yapıcaz dediler ama malesef ameliyata acemi öğrencilerde girmiş rabbim acil şifalar versin ama kesinlikle öyle üni hastenelerine hemen teslim olmayın eğer imkan varsa özel hastaneye yada cebecideydi galiba göz bankası var cok iyi oraya bi görünün ne kadar zamana randevu veriyolar bilmiyorum ama ameliyat konusunda acele etmeyin tekrar cok geçmiş olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim hepinizden Allah razı olsun

    YanıtlaSil