15 Şubat 2012 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜ SÜPRİZİ

Sevgililer günü ben bugün için çok önceden beri hazırlanıyordum burdan bakabilirsiniz. Ben hazırlanıyordum hazırlanmasına ama itiraf edeyim ki eşimden hiç bir şey beklemiyordum. Şimdi yine bir sürü bahanelerle hediye almadan gelecek diye düşünüyordum ama her şeye rağmen ben yine de soframı hazırladım mumlarımı yaktım hediyemi elime aldım onu bekledim.

sevgililer günü sürprizi, sevgililer günü masası, sevgililer günü hediyesi,sevgililer günü




Eşim geldi masayı görünce önce sevindi sonra da suratını astı ve bana bakarak   'Aşkım ben hediye alamadım hava çok kötü olduğu için dışarı çıkamadım' dedi. O kadar ciddi söyledi ki bende inandım. Zaten demiştim ya hediye almasını hiç beklemiyorum diye, neyse fazla uzatmayayım biraz moralim bozuldu ama :( kendimi çabuk toplayıp çorbayı servis ediyordum ki bizimki elinde bir küçük hediye kutusu bana uzatıyor . O anda o kadar çok şaşırdım ki bir anda öylece elinde ki kutuya  bakakalmışım sonra bir anda irkildim elindeki kutuyu alıp hemen içine baktım içinde iki çift çok şık bir küpe duruyordu. Canım benim çok zevklidir zaten zevkine her zaman hayran olmuşumdur.


sevgililer günü sürprizi, sevgililer günü masası, sevgililer günü hediyesi,sevgililer günü





sevgililer günü sürprizi, sevgililer günü masası, sevgililer günü hediyesi,sevgililer günü




Pazar gününden başka güzel bir günümüz daha geçti. Ama sevgililer günü kutladığımızdan değil, o bahane bizim niyetimiz birbirimizi ne kadar çok sevdiğimizi göstermektir.Eeee bende de biraz romantiklik var tamam tamam itiraf ediyorum biraz değil çok, onun için hiç bir günü atlayamıyorum. Evlilik, doğum, sevgililer, tanışma,nişanlanma yıl dönümleri gibi bütün bu özel günlerin benim gözümde yerleri farklıdır. O günlerde illaki bir şeyler yapmalıyım yoksa kendimi kötü hissediyorum.




Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

11 yorum:

  1. küpelerin çok şık iyi günlerde kullan.Allah mutluluğunuzu ağız tadınızı hiç bozmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Neden, balböcükleri daha iyileri senin olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Kocan hiç beklemediğin anca çook güzel bir süpriz yapmış, helal olsun vallahi:) Allah mutluluğunuzu bozmasın inş aminnn:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim pamuk şekerim amin inşallah Allah kimsenin mutluluğunu bozmasın

    YanıtlaSil
  5. canım, hediyeye şaşırma anını gözümde canlandırdım resmen,, seni hissettim ve gözlerim doldu , eşine buradan koocaman bir aferin,, maşallah sizede:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim deryacığım evet beni çok şaşıttı hiç beklemediğim bir anda, çok güzel bir gündü benim için:))

    YanıtlaSil
  7. romantik adam.çok şık güle güle kullanın.mutluluğunuz ddaim olsun

    YanıtlaSil
  8. evet öyledir canım benim:9 teşekkür ederim daha iyisi senin olsun.

    YanıtlaSil
  9. eşinle birlikte nice sevgililer gününe,hep elinde seni mutlu edicek hediyelerle gelsin inş.:))

    YanıtlaSil
  10. aminnnn:)) inşallah cümlemizin eşi ile birlikte

    YanıtlaSil