30 Ocak 2012 Pazartesi

EL EMEĞİ GÖZ NURU SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ

 Evet bu gün tüm hanımları heyecanlandırdığı gibi beni de heyecanlandırıyor. Biz hanımlarda, bir özel gün takıntısı vardır. Eşlerimizin yada sevgililerimizin bu günlerde bize hediyeler almasını bizi şaşırtmasını çok severiz.
      Peki ya biz onlara hediye ve sürpriz yapıyor muyuz?... Ben eminim ki birçok kadın yapmıyordur. (Tabi ki de istisnalar kaideyi bozmaz.) Size bir şey itiraf edeyim mi? Bende bu güne kadar öyle idim. Hep eşimden beklerdim, kendim bir şey yapmazdım. Ancak doğum gününde, parfüm, kravat gibi sıradan hediyeler alırdım. Bu sefer düşündüm ki, eşimin bana bana sürpriz yapması nasıl hoşuma giderse bende aynı şekilde ona sürpriz yaptığımda onunda hoşuna gider diye düşündüm. Peki ne yapabilirdim, yine aynı şekilde sıradan hediyeler mi almalıydım?...


 Yok bu sefer çok farklı ve benim emeğimin olduğu bir şey olmalı idi yapacağım şey tamamen benim eserim olmalıydı. Bende bu şekilde düşünürken aklıma ona bir çiçek yapmak geldi.

EL EMEĞİ GÖZ NURU SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ




    Bu nasıl mı aklıma geldi?... Aslında 14 Şubatta genellikle çiçek alınır. Aynı şekilde gidip bir çiçekçiden çiçek almak çok sıradanlık olurdu. Ama kendin uğraşıp yaptığında, gerçekten emek verdiğin için çoook özel olurdu.
                                                                               
                                                                                   
EL EMEĞİ GÖZ NURU SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ
                                                                                                                                                  
                                                                      
          Bu yaptığım çiçekleri eşim daha görmedi. O evde değilken; işteyken ondan gizli gizli ördüm. Eeee o görmesin ki sürprizin bir anlamı olsun demi ama :))

Bakalım ona verince ne kadar şaşırıp ne kadar çok mutlu olacak.. :)


Hoşça kalın.








Bana Ulaşabileceğiniz Diğer Sosyal Hesaplarım

8 yorum:

  1. canım çiçekler çok güzel olmuşlar ellerine sağlık
    yapılışını da anlatsan belki yapmak isteyenler olur.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim, onun içinde ayrı bir post gelecek inşallah

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlı, el emeği göz nurun olduğu için eminim eşin çok beğenecek. Malesef ki ben örgü işlerinde çok yeteneksizim ve eşimden ayrı pek fazla vakit de bulamıyorum, ama blogumda bahsettiğim sevgililer günü hediyeleri için çok güzel bir alternatif bu. yapılışı ile ilgili bir post yapmalısın:)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar guzel bir fikir yaa cok imrendim ama ben ormeyi bilmiyorum ki :(

    YanıtlaSil
  5. olsun canım sende el emeği ile yapacağın başka birşey bulursun emekle yapılan herşey daima daha özeldir bence :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş cidden eline sağlık..

    YanıtlaSil
  7. evet aslında çok haklısın eşimde önce bir sevinmiş gibi oldu ama diğer günlerde çiçeği hiç umursamadı evimizde bir dekor olarak kaldı... :(

    YanıtlaSil